Švedski H&M iznenadio je čak i najoptimističnije analitičare, njihovi poslovni rezultati pokazali su da je proteklog mjeseca prodaja dosegnula iznos od 4,2 milijarde eura što znači da je taj lanac trgovina odjećom ostvario skok prodaje od 19 posto na godišnjoj razini.
5posto
porasla je u kolovozu prodaja odjeće u Švedskoj
Kad je pak riječ o tromjesečnoj statistici, najnovije izvješće kaže da je prodaja 16 posto bolja nego u istom lanjskom razdoblju, no detaljni kvartalni podaci bit će objavljeni 25 rujna. A kad je riječ o kolovoškom skoku, u toj kompaniji objašnjavaju da je tom uspjehu "kumovala" Amerika, odnosno oporavak njezina gospodarstva, a kao ključne pokretače dobrih prodajnih rezultata navode i dobru internetsku prodaju te širenje asortimana.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu