Članovi Uprave dm-a u četvrtak su predstavili rezultate za poslovnu godinu 2019./2020 u kojoj je, kažu, dm potvrdio vodeću poziciju i ostvario promet od 2,25 milijardi kuna. Kako ističe direktor Mirko Mrakužić, tijekom protekle poslovne godine prodavaonice dm-a svakog je dana posjetilo više od 79 tisuća kupaca. Rast prodaje zabilježili su i u segmentu OTC proizvoda, i to od 24,29 posto.
“I u protekloj poslovnoj godini dm je ostvario rast prometa, konkretno 1,96 posto. Ostvarili smo i rast prodaje u odjelu bezreceptnih medicinskih proizvoda, a rastao je i iznos prosječne kupnje. Zadovoljni smo rezultatima koji su u skladu s očekivanjima i projekcijama te koji pokazuju da je dm zadržao vodeću poziciju na hrvatskom drogerijskom tržištu. Pozitivnim rezultatima svakako je doprinijela i brza prilagodba promjenama na tržištu u smislu nabave, prilagodbe asortimana te ostvarivanja suradnje s platformom Glovo. Fokus dm-a je bio na kvalitativnom širenju u što smo uložili više od 33 milijuna kuna. Modernizirali smo sedam prodavaonica, otvorili smo tri nova OTC odjela te smo postavili preduvjete za pokretanje dm online shopa koji ubrajamo među najvažnije investicije dm-a u Hrvatskoj”, objašnjava Mrakužić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu