Dm na 2,25 mlrd. kuna prometa, ulaganja podižu na 74 milijuna

Autor: Marta Duić , 12. studeni 2020. u 21:59

Najveći drogerijski lanac u plusu.

Članovi Uprave dm-a u četvrtak su predstavili rezultate za poslovnu godinu 2019./2020 u kojoj je, kažu, dm potvrdio vodeću poziciju i ostvario promet od 2,25 milijardi kuna. Kako ističe direktor Mirko Mrakužić, tijekom protekle poslovne godine prodavaonice dm-a svakog je dana posjetilo više od 79 tisuća kupaca. Rast prodaje zabilježili su i u segmentu OTC proizvoda, i to od 24,29 posto.

“I u protekloj poslovnoj godini dm je ostvario rast prometa, konkretno 1,96 posto. Ostvarili smo i rast prodaje u odjelu bezreceptnih medicinskih proizvoda, a rastao je i iznos prosječne kupnje. Zadovoljni smo rezultatima koji su u skladu s očekivanjima i projekcijama te koji pokazuju da je dm zadržao vodeću poziciju na hrvatskom drogerijskom tržištu. Pozitivnim rezultatima svakako je doprinijela i brza prilagodba promjenama na tržištu u smislu nabave, prilagodbe asortimana te ostvarivanja suradnje s platformom Glovo. Fokus dm-a je bio na kvalitativnom širenju u što smo uložili više od 33 milijuna kuna. Modernizirali smo sedam prodavaonica, otvorili smo tri nova OTC odjela te smo postavili preduvjete za pokretanje dm online shopa koji ubrajamo među najvažnije investicije dm-a u Hrvatskoj”, objašnjava Mrakužić.

Prema istraživanju agencije Ipsos dm je, poručila je jučer Uprava, prepoznat kao trgovački lanac koji je najbolje zaštitio zdravlje kupaca i djelatnika tijekom pandemije. Ispitanici smatraju kako dm najviše brine o potrebama kupaca (38 posto) te djelatnicima (64 posto).

Kako kaže Ana Fostač-Krilčić, prokuristica i voditeljica resora Ljudskih resursa, uz prosječnu neto plaću u prodavaonicama od 10.399,69 kuna, zaposlenicima su se zahvalili na radu u izvanrednim okolnostima dm darovnom karticom u vrijednosti od 1650 kuna te su održali 98 dana edukacija u kojima je sudjelovalo 750 zaposlenika.

Danas dm posluje u 160 prodavaonica u 61 gradu, zapošljava 1592 zaposlenika te je jedina drogerija u Hrvatskoj s online shopom. U poslovnoj godini 2020./2021., dm planira uložiti 74 milijuna kuna u razvoj prodajne mreže, asortimana i dm online shopa.

Istraživanje Ipsos pokazalo je kako kupci u dm-u najčešće kupuju proizvode za osobnu njegu i higijenu, dekorativnu kozmetiku te proizvode za brigu o kućanstvu, a proizvode dm marke kupuje čak 95 posto ispitanika.

Komentirajte prvi

New Report

Close