ATLANTA Najveći svjetski proizvođač bezalkoholnih pića, Coca-Cola, traži dodatne mete za akvizicije kako bi na rastućem tržištu dobio nove prilike za rast prihoda, kazao je budući glavni izvršni direktor te kompanije Muhtar Kent, a prenosi Reuters. “Vidjet ćete naš rast kako organski, tako i kroz ciljana preuzimanja”, izjavio je Kent koji će na poziciju glavnog direktora stupiti početkom srpnja. On je objasnio kako preuzimanja neće biti velika te da se kompanija fokusirala na pojedine države tražeći dobre prilike, no nije precizirao o kojim je državama riječ. Među najvažnijim akvizicijama Coca-Cole u posljednje vrijeme nalaze se brend čajeva FUZE te proizvođač voda s vitaminima Glaceau. Usto je američka kompanija 2005. godine za pola milijarde dolara kupila ruskog proizvođača sokova Multon. Prodaja gaziranih pića na sjevernoameričkom tržištu je u padu zato što potrošači sve više biraju vodu i čaj kao zdravije opcije. Gotovo četiri petine prihoda Coca-Cola ostvaruje na inozemnim tržištima.
(pd)
ATLANTA Najveći svjetski proizvođač bezalkoholnih pića, Coca-Cola, traži dodatne mete za akvizicije kako bi na rastućem tržištu dobio nove prilike za rast prihoda, kazao je budući glavni izvršni direktor te kompanije Muhtar Kent, a prenosi Reuters. “Vidjet ćete naš rast kako organski, tako i kroz ciljana preuzimanja”, izjavio je Kent koji će na poziciju glavnog direktora stupiti početkom srpnja. On je objasnio kako preuzimanja neće biti velika te da se kompanija fokusirala na pojedine države tražeći dobre prilike, no nije precizirao o kojim je državama riječ. Među najvažnijim akvizicijama Coca-Cole u posljednje vrijeme nalaze se brend čajeva FUZE te proizvođač voda s vitaminima Glaceau. Usto je američka kompanija 2005. godine za pola milijarde dolara kupila ruskog proizvođača sokova Multon. Prodaja gaziranih pića na sjevernoameričkom tržištu je u padu zato što potrošači sve više biraju vodu i čaj kao zdravije opcije. Gotovo četiri petine prihoda Coca-Cola ostvaruje na inozemnim tržištima.
(pd)
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu