Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Coca-Cola traži daljnje mete za akvizicije

Autor: Poslovni.hr
14. svibanj 2008. u 06:30
Podijeli članak —

ATLANTA Najveći svjetski proizvođač bezalkoholnih pića, Coca-Cola, traži dodatne mete za akvizicije kako bi na rastućem tržištu dobio nove prilike za rast prihoda, kazao je budući glavni izvršni direktor te kompanije Muhtar Kent, a prenosi Reuters. “Vidjet ćete naš rast kako organski, tako i kroz ciljana preuzimanja”, izjavio je Kent koji će na poziciju glavnog direktora stupiti početkom srpnja. On je objasnio kako preuzimanja neće biti velika te da se kompanija fokusirala na pojedine države tražeći dobre prilike, no nije precizirao o kojim je državama riječ. Među najvažnijim akvizicijama Coca-Cole u posljednje vrijeme nalaze se brend čajeva FUZE te proizvođač voda s vitaminima Glaceau. Usto je američka kompanija 2005. godine za pola milijarde dolara kupila ruskog proizvođača sokova Multon. Prodaja gaziranih pića na sjevernoameričkom tržištu je u padu zato što potrošači sve više biraju vodu i čaj kao zdravije opcije. Gotovo četiri petine prihoda Coca-Cola ostvaruje na inozemnim tržištima.
(pd)

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

ATLANTA Najveći svjetski proizvođač bezalkoholnih pića, Coca-Cola, traži dodatne mete za akvizicije kako bi na rastućem tržištu dobio nove prilike za rast prihoda, kazao je budući glavni izvršni direktor te kompanije Muhtar Kent, a prenosi Reuters. “Vidjet ćete naš rast kako organski, tako i kroz ciljana preuzimanja”, izjavio je Kent koji će na poziciju glavnog direktora stupiti početkom srpnja. On je objasnio kako preuzimanja neće biti velika te da se kompanija fokusirala na pojedine države tražeći dobre prilike, no nije precizirao o kojim je državama riječ. Među najvažnijim akvizicijama Coca-Cole u posljednje vrijeme nalaze se brend čajeva FUZE te proizvođač voda s vitaminima Glaceau. Usto je američka kompanija 2005. godine za pola milijarde dolara kupila ruskog proizvođača sokova Multon. Prodaja gaziranih pića na sjevernoameričkom tržištu je u padu zato što potrošači sve više biraju vodu i čaj kao zdravije opcije. Gotovo četiri petine prihoda Coca-Cola ostvaruje na inozemnim tržištima.
(pd)

Autor: Poslovni.hr
14. svibanj 2008. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close