Zaboravite sve što ste znali o telefonskim sustavima, stigla je Cloudya

Autor: PD VL native tim , 22. prosinac 2021. u 14:59
Foto: Native

Napredni sustavi telefonije u oblaku nisu ograničeni samo na telefonsku komunikaciju.

Kvalitetna i pravovremena poslovna komunikacija input su održavanja kontakata, a posljedično i odnosa s internim i vanjskim klijentima. Možemo reći da je efikasna komunikacija imperativ  održivosti svakog dobro postavljenog poslovnog sustava. U tom slučaju, razmislite o telefonskom sustavu koji vas neće koštati živaca i troškova za instalaciju i održavanje, a koji će vašu komunikaciji podići na novu razinu kvalitete. Takav sustav postoji, a zove se telefonija u oblaku. Kod telefonije u oblaku tvrtki nije potrebna vlastita telekomunikacijska mreža, a vaša komunikacija oslonjena je na najmoderniju opremu instaliranu u udaljenim centrima. Pritom ta tehnologija nije ograničena samo na telefon, već komunikacijske platforme u cjelini – bilo da je riječ o telefonskim ili video pozivima, sve imate na dlanu sa znatno nižim troškovima.

Jedino što je potrebno vama je stabilna internetska veza, što je zapravo dobar prikaz toga da je jedan takav sustav neovisan, fleksibilan i responzivan na vaše potrebe. Međutim, čak i kada je internetska veza slaba ili nedostupna, jedan ovakav sustav čak i to prepoznaje. U tom slučaju sustav se prebacuje na mobilnu mrežu i komunikacija se ne prekida.

Zbog opreme na koju se oslanjate vaš ured će biti gdje god vi to poželite, a upravo to će vam omogućiti i Cloudya koja oslobađa vašu poslovnu komunikaciju. Rješenje tvrtke NFON Cloudya omogućava telefoniranje s fiksnog telefona, mobitela, računala ili bilo kojeg drugog poslovno prihvaćenog mehanizma komunikacije – ovisno o tome što vam i u kojem trenutku treba.

Klasična VoIP (Voice over Internet Protocol) tehnologija može biti ograničavajuća, a rješenje koje donosi Cloudya omogućuje vam korištenje ovog sustava bilo gdje gdje ima interneta , a svoje prednosti pokazuje i onda kada je internetska veza slaba ili nedostupna, kada se prebacuje na mobilnu mrežu. To znači da funkcionira bilo da je riječ o uredu, vašem mjestu stanovanja ili obližnjem kafiću iz kojeg vam je ugodno raditi. Ništa vas zapravo ne može omesti, a od svega ćete biti udaljeni tek nekoliko klikova. Za cjelokupnu komunikaciju ćete koristiti isti korisnički račun i isti broj fiksnog telefona.

To znači da nećete uvijek morati razmišljati o tome da sa sobom imate mobitel, prijenosno računalo ili neki dodatni ‘gadget’, ovdje vas tehnologija ugrađena u oblak čini potpuno responzivnima. Da bismo približili neke od funkcionalnosti iskoristit ćemo pojmove CTI (Computer Telephony Integration) i FMC (Fixed mobile convergence). CTI funkcionalnost omogućit će vam da zaprimate i upućujete pozive sa svog računala, pritom imajući uvid o sve podatke o klijentu iz svoje baze podataka. Pritom ćete toj bazi imati pristup neovisno o tome gdje se nalazili. Osim toga, Cloudya nudi i FMC koja najjednostavnije označuje pretvorbu vašeg mobilnog uređaja u fiksni. Recimo da se nalazite u inozemstvu, ne gomilate dodatno troškove, već kroz par klikova i uz internetsku vezu uspostavljate potreban poziv s broja uvedenog u sustavu.

Kako smo već spomenuli, napredni sustavi telefonije u oblaku nisu ograničeni samo na telefonsku komunikaciju. Svjesni važnosti drugih oblika održavanja odnosa, kao što su video sastanci ili video konferencije, korištenjem sustava poput Cloudye omogućeno vam je da cijeli sustav komunikacije imate na dlanu. Neovisno o preferencijama i potrebama, uz jedan takav sustav moći ćete zakazivati sastanke i vaše pozive obogaćivati video materijalom u trenutku u kojem to smatrate potrebnim. To znači da ne morate namjenski koristiti platformu koja uz glas omogućuje i sliku. Sve možete prilagoditi trenutku i trenutnoj potrebi koju možda niste mogli predvidjeti.

Značajke koje ovakav vid telefonije čine najboljim izborom su mnogobrojne, a iste je uvijek moguće i nadograđivati. Jedna od opcija je recimo i pametno usmjeravanje poziva. Zašto je ono bitno? Vrijeme je novac, kažu mnogi, a s pametnim usmjeravanjem poziva nema neefikasnog prespajanja. Sustav odrađuje posao i pozivatelja spaja s pravom osobom, a tako se smanjuje vrijeme čekanja i broj poruka glasovne pošte.

Ono što se mnogima vrzma glavom kada se sve ove značajke prostru na stol je pitanje sigurnosti. Nema brige, funkcionalnost koja se nudi ovim sustav omeđena je najvišim mogućim standardima. Svaki pouzdan pružatelj usluga ulaže napore u zaštitu svojih centara podataka te podataka svojih kupaca. Oni su na prvoj liniji kontrole pristupa, otkrivanja upada, šifriranja podataka do vatrozida i rješenja za fizičku sigurnost. Vašu sigurnost stavljaju u svoje ruke, što je samo jedan od elemenata dobrog korisničkog iskustva uz funkcionalnosti i uštedu troškova.

Ako vam se čini da je upravo ono što vaše poslovanje treba, za više informacija posjetite internetsku stranicu Cloudya. Vrijeme je za transformaciju poslovne komunikacije, a Cloudya zna kako vam u tome pomoći.

Sadržaj omogućio NFON

New Report

Close