Kako Hrvatska napreduje u digitalnoj transformaciji, kakvo je stanje IT sektora u Hrvatskoj, kakva je u tome uloga njene kompanije, govori nova direktorica Microsofta Hrvatska Tatjana Skoko. Najavljuje i poslovnu konferenciju WinDays, koja se od danas održava u Poreču.
Na čelu ste Microsofta Hrvatska tek pola godine, koji su vam glavni izazovi, a koje ste svladali, koliko je vođe-nje kompanije različito od prethode vaše funkcije u HT-u?
Prije dolaska u Microsoft obnašala sam funkciju direktorice korporativne prodaje u Hrvatskom telekomu, gdje sam bila zadužena za definiranje i provođenje strategije prodaje za najveće poslovne korisnike, kao i upravljanja cijelim prodaj-nim timom. Funkcija je u tom smislu različita od posla koji radim danas, gdje sam fokusirana na strategiju rasta poslovanja Microsofta na cjelokupnom tržištu Hrvatske s fokusom na ubrzanje digitalne transformacije gospodarstva, javnog sektora te društva u cjelini. U određenim segmentima, jasno, postoji razlika, no sama priroda posla, pristup, strategija i kultura obiju kompanija vrlo su slični. Nalazimo se u novom, modernom vremenu digitalne ekonomije, gdje je cilj obje kompanije unaprijediti digitalno poslovanje i učiniti ekonomiju i sveukupno društvo konkurentnijim.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu