Iako u Hrvatskoj do ove godine nije bilo ozbiljnije proizvodnje zaštitnih maski i dezinficijensa, prvenstveno jer se radi o relativno jednostavnim i jeftinim proizvodima male dodane vrijednosti, pandemija Covida-19 i prekid ustaljenih logističkih lanaca globalne trgovine u potpunosti je promijenio situaciju te svakodnevno svjedočimo hrvatskim tvrtkama koje su većim ili manjim opsegom svojeg ukupnog poslovanja ozbiljno ušle u taj segment.
Jedna od njih je i Medikor koji je ponajprije zastupnik brojnih medicinskih brendova za hrvatsko tržište, npr. Omron i Beurer, ali su odlučili razviti i vlastiti projekt zaštitnih maskica – Mask in mask. Koliko je taj projekt, kako u pokretanju tako i u realizaciji, bio zahtjevan, govori prof. dr. Dujo Kovačević, vlasnik i direktor Medikora.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu