Tehnološki divovi toliko zarađuju da im kriza jednostavno nije naudila, dapače ostavila im je prostora da i dalje napreduju, kupuju, spajaju se i razvijaju biznis. Glavu uglavnom razbijaju kako uložiti gotovinu kojom raspolažu. Sve je na njihovoj strani, tržište, razvoj tehnologije, inovacije, oni diktiraju i usmjeravaju trendove.
Pritom za nove akvizicije plaćaju sve većim iznosima, milijuni sve češće prerastaju u milijarde. Tehnološkom sektoru sve polazi za rukom, tako bi se na prvu, laički, dalo zaključiti. U prilog tomu govori i nedavna nevjerojatna Facebookova kupnja. Podsjetimo, WhatsApp, servis za dopisivanje, uspio se prodati za enormnih 19 milijardi dolara. Posljednja dva tjedna Mark Zuckerberg, prvi čovjek i suosnivač Facebooka, trudi se objasniti da nije preplatio akviziciju. Jer eliminirao je konkurenciju i dobio još veći krug korisnika. Istina, nije sve platio u gotovini, “samo” četiri milijarde pa se može i špekulirati o tome je li 15 milijardi Facebookovih dionica, koje su u cijeni, doista toliko vrijedno.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu