Sve više tvrtki prelazi na telefoniju u oblaku, evo i zašto

Autor: PD VL native tim , 25. listopad 2021. u 13:15
Foto: Native

Glasovna komunikacija putem interneta postaje konkuretna prednost jer osim što je jeftinija, nudi i mogućnosti koje klasična telefonija nema

Telefonija u oblaku rapidno zahvaća poslovni svijet i usvaja se u poduzećima svih veličina i iz svih industrija. Razlog njene važnosti povezuje se i s time da je komunikacija postala imperativ uspjeha svake tvrtke, a za klijente je danas važnije nego ikad s lakoćom komunicirati s odabranim poduzećem. Stoga je za organizaciju logično učiniti sve što može sa svakim komunikacijskim kanalom, osobito telefonskim sustavima. Prelazak s tradicionalnih telefonskih sustava na rješenje telefonije u oblaku temeljene na internetu pametan je poslovni potez. Telefonski sustav u oblaku nudi brojne prednosti za tvrtke, što je razlog zašto većina njih brzo prihvaća to rješenje.

Sustav telefonije u oblaku osnažuje organizaciju integriranom komunikacijom koja pojednostavljuje svakodnevni tijek rada. Ona optimizira cjelokupan rad pojedinih timova, a  njenom primjenom može se  postići i nesmetan tijek za cijelo poslovanje. Telefonija  u oblaku može se nadograditi s funkcionalnostima kao što su CRM alati, razmjena  trenutačnih poruka, e -pošta, glaso i video konferencijama.

Telefonija u oblaku može biti više od običnog telefonskog sustava te brzo postati konkurentska prednost.

Na primjer, kada potencijalni klijent nazove, sustav telefonije u oblaku automatski integrira podatke dobivene iz CRM -a, tako da osoba s klijentom može uspostaviti osobniji kontakt. Točnije, može vidjeti kada je osoba zvala, ali i koji upit ju je eventualno tada mučio.

FOTO: Native

Fleksibilnost je postala norma, a tome je pridonijela i situacija koju je među nas donio COVID 19. Rješenje telefonije u oblaku omogućuje zaposlenicima da svoj posao učine mobilnim. Ljudi mogu primati pozive i odgovarati na upite čak i kada nisu prisutni u uredu. To je naročito bitno ako u poslu postoji svojevrstan segment korisničke podrške, a za daljnje njegovanje poslovne strategije okrenute klijentu  trebat će samo pametni uređaj sa stabilnom internetskom vezom.

Strategija okrenuta klijentu zahtjeva i stalna poboljšanja, stoga je jako važno napomenuti da se pomoću telefonije u oblaku može iskoristiti značajku snimanja poziva koji se na koncu mogu koristiti u svrhe obuke te kao buduće reference za rješavanje problema.

Osim pristupa CRM-u i fleksibilnosti kao bitne dodatne značajki telefonije u oblaku, nipošto ne smijemo zanemariti ni svojevrsnu otpornost i uštedu na troškovima.

Na komunikacijski sustav temeljen na oblaku vjerojatno neće utjecati vanjski čimbenici, poput loših vremenskih uvjeta ili drugih problema koji zaposlenike mogu spriječiti da dođu u ured.

Uz sustav zasnovan na oblaku, tvrtke mogu pristupiti potrebnim alatima kako bi stvari nesmetano funkcionirale. To na kraju može eliminirati troškove do kojih može doći vašom odsutnošću. Međutim, telefonija u oblaku donosi uštede i sama po sebi.

Pomoću nje eliminiraju se troškovi infrastrukture potrebne za postavljanje i održavanje tradicionalnih sustava telefonije. Ova rješenja također ne zatrpavaju uredski prostor i služe kao strategija spašavanja kada zaposlenici moraju prijeći na udaljeni radni model.

Telefonija u oblaku, jednostavno, raspetljava vaše poslovne procese i daje im jedan smjer. Iz tvrtke NFON poručuju da svakodnevno nude tvrtkama diljem Europe intuitivna komunikacijska rješenja za poboljšanje njihova poslovanja. Ako je komunikacija zbilja imperativ održivosti, onda zbilja znaju što čine.

Sadržaj omogućio NFON

New Report

Close