Vlasnik ste male tvrtke i pitate se kako možete iskoristiti odnose s javnošću za poboljšanje vidljivosti u medijima? Krenite od svoje web stranice, piše BizIT. Novinari često na internetu traže dobre priče i ako nalete na vas (a to će uspjeti ako ste napravili SEO) možete ih zainteresirati dobrim sadržajima. Naime, ako im servirate informacije lakše će se odlučiti da pišu o vama nego o nekom drugom o kome nemaju apsolutno nikakva saznanja. Tu u igru ulazi posebno osmišljen prostor na webu (podstranica, rubrika) namijenjen novinarima, ali i ostalim korisnicima/dionicima koji traže dodatne informacije o vama.
Pojavom web stranica mnogi odjeli za odnose s javnošću prepoznali su mogućnost pružanja posebnog prostora za informacije namijenjene medijima u takozvanim press sobama (press room), press uredima i sl. Zasebne rubrike za medije na web stranicama u Hrvatskoj novinarima najčešće nude najnovije objave za medije, kontakt podatke te eventualno logo kompanije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu