Stakleni izlog trgovine pretvorili u ekran osjetljiv na dodire

Autor: Luka Vojvodić , 10. lipanj 2014. u 15:10
Aplikacija je napravljena u suradnji s hrvatskom tvrtkom Myrio Solution

Odabirom nekog modela odjeće iz kolekcije Image Haddad kupac dobija sve relevantne informacije.

Image Haddad, hrvatski pret-a-porter brand prisutan i u Makedoniji, Sloveniji i BiH, predstavio je 'Interaktivni izlog', projekt koji će unaprijediti kupovinu jer pomoću moderne tehnologije staklenu površinu izloga pretvara u ekran osjetljiv na dodir.

Tako putem touchscreen aplikacije korisnici mogu jednostavno razgledavati cjelokupnu Image Haddad kolekciju. Odabirom određenog modela pojavljuju se sve relevantne informacije, nudi se mogućnost ocjenjivanja artikala, a svoje omiljene komade moguće je podijeliti s prijateljima na Facebooku. Za svaki artikl softver korisniku predlaže modele s kojima se on može kombinirati. U izradi je i funkcija 'stilist' koja kupcu omogućava kombiniranje artikala na virtualnoj lutki, a modne kombinacije može podijeliti s drugima.

Aplikacija je izrađena u suradnji s hrvatskom tvrtkom Myrio Solution. Prvi Interaktivni izlog nalazi se u Image Haddad dućanu u Arena Centru Zagreb, a ako se reakcije kupaca pokažu pozitivnima, pilot projekt zaživjet će i u ostalim prodavaonicama.Riječ je o posebnoj foliji koja se lijepi s unutarnje strane izloga na staklo, i time pretvara vanjsku stranu izloga u ekran osjetljiv na dodir. Projektor povezan na računalo prikazuje sliku na foliju. Aplikacija je vrlo jednostavna za korištenje, i funkcionira isto kao aplikacije za smartphone.

"Pristupila nam je tvrtka koja je razvila software, zvan MYRIO, i skupa smo došli na zamisao da bi aplikacija bila najatraktivnija ako bi se nalazila na samom staklu izloga. Napravili smo istraživanje i pronašli proizvođača u Engleskoj koji radi folije upravo za tu svrhu. Projekt je još u fazi uhodavanja, a na softwareu se još uvijek rade dorade i usavršavanje kako bi bio atraktivniji i jednostavniji za upotrebu", rekao nam je pomoćnik glavnog menadžera Marko Haddad. "Rano je još pričati o utjecaju tog projekta na naše poslovanje, jer je prvi u Hrvatskoj, ali radimo na približavanju kupcima tim novim načinom prodaje. Ima onih koji su još uvijek sramežljivi oko korištenja aplikacije, a drugi znatiželjno počnu tipkati po staklu čim primjete da se radi o nečemu interaktivnom. Ovo je još uvijek vrlo nova tehnologija, pa će proći još neko vrijeme dok se većina kupaca navikne na ovakvu vrstu promocije", rekao nam je Haddad.   

Komentirajte prvi

New Report

Close