Siemens gradi prvo europsko kopneno napajanje za cruisere

Autor: Marta Duić , 22. srpanj 2014. u 13:28
Fotografija: Thinkkstock

Hamburg Port Authority (HPA) je naručio Siemensu da izgrade kopneno napajanje za kruzerski terminal Hamburg Altona.Sustav će opskrbljivati električnom energijom kruzere svih veličina i električni dizajniranih sustava, omogućujući im da isključite svoje dizel generatore i smanjiti štetne emisije.

Hamburg Port Authority (HPA) je naručio Siemensu da izgrade kopneno napajanje za kruzerski terminal Hamburg Altona.Sustav će opskrbljivati ​​električnom energijom kruzere svih veličina i električni dizajniranih sustava, omogućujući im da isključite svoje dizel generatore i smanjiti štetne emisije.

Prvi europski kopneni sustav napajanja ovog tipa ima kapacitet od 12 megavolt ampera (MVA) i radi s patentiranom, mobilnom robot rukom dizajniranom posebno za plimne amplitude.Srce sustava je frekvencijski pretvarač s kontrolnim softverom koji podešava frekvenciju lokalne distribucijske mreže na brodski električni sustav.Opseg isporuke za Siemens, u svojstvu glavnog izvođača radova, uključuje srednji i niski napon, transformatore,  sigurnosni sustav protiv požara te klimatizacijski i ventilacijski sustav. Puštanje pogona u rad predviđeno je za proljeće 2015.

Ovaj sustav ima posebno razvijen sustav upravljanja kablovima za cruisere koja omogućuje brzu, jednostavnu i fleksibilnu vezu između kopna i broda.Sustav je samohodan i može se automatski upravljati s broda svim što je potrebno, tako da nisu potrebni dodatni stručnjaci na obali. Betonski kanal duž obalnog zida vodi lanac kablova za mobilnost sustava otpornih na visoku plimu i dizajniran je s dužinom od 300 metara isključivo za ovaj projekt. Robot ruka se koristi za prijevoz kabelskih utičnice i komunikacijski link broda. Ova tehnologija razvijena u suradnji između Siemensa i Stemmann Technik također kompenzira plimne amplitude tijekom napajanje. Snaga se prenosi na brodu bez kliznih prstenova dok je sustav upravljanja kablova pohranjen u zaštićenoj garaži.

Jedan od glavnih uzroka lokalnog onečišćenja zraka u lukama je izgaranje brodskih goriva koja se koriste za proizvodnju električne energije. Smanjenje štetnih emisija zajednički je problem lučkih gradova diljem svijeta. Već više od deset godina, Europska komisija preporučuje, kroz propise, poticaja i olakšavanje pristupa, da lučke vlasti osiguraju načine da brodovi koristite kopneno napajanje. Ova preporuka je posljednji put navedena i proširen u 2006. U 2013, Europska komisija izradila je prijedlog uredbe o "Deployment of alternative fuels infrastructure ˝, prema tom prijedlogu, emisije stakleničkih plinova uzrokovanih prometom moraju biti smanjene za 60 posto do 2050.godine Alternative poput struje na vezovima i ukapljenog prirodnog plina  za vrijeme prijevoza dobivaju na važnosti u morskim lukama. Prema članku 4. prijedloga Europske komisije, države članice trebaju osigurati da se kopnena napajanja za brodove nalaze u većini morskih luka i pristaništa.

 

 

Komentirajte prvi

New Report

Close