Gotovo milijun korisnika rumunjske ING Banke deset sati u komadu nije moglo podizati keš na bankomatima, plaćati karticama, koristiti usluge internetskog bankarstva, pristupiti web stranici banke www.ing.ro, kao ni poslati i primiti e-mail i SMS od banke zbog tehničkih problema u središnjem podatkovnom centru te banke u Bukureštu.
Problem, koji se dogodio u subotu, bio je toliko velik i izazvao takve reakcije u Rumunjskoj da je ING Bank, koja je podružnica nizozemske ING grupe, izdala službenu ispriku svim svojim korisnicima te pokušala objasniti kako je svega toga došlo. Objašnjenje je pak potpuno bizarno. Banka, koja se 2012. godine našla na popisu Fortune 500, pretrpjela je štetu zbog prevelike buke u podatkovnom centru. "Protupožarna vježba koju smo napravili u podatkovnom centru je prošla po planu, ali smo imali kolateralnu štetu i naš tim istražuje ovaj incident", pojasnila je ING Banka lokalnim medijima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu