Mi se bavimo istraživanjem i razvojem, mahom kroz stvaranje novog i unapređenjem postojećeg softvera te analize velikih količina podataka.
Prije godinu dana počeli smo intenzivno koristiti 'growth hacking', znači provoditi serije malih eksperimenata na našim marketinškim kanalima i u razvoju proizvoda, i to opet kroz softverski razvoj. Trik je da morate napraviti i po 20 tih testova prije nego pronađete model koji funkcionira, znači otkriti taj pravi product-market fit. Tako je svoj posao opisao Matija Torlak, jedan od četiri člana Uprave i komercijalni direktor najvećeg slovenskog trgovca potrošačkom elektronikom Big Banga.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.1% profita je vrlo loš ROI. Bolje da oroče novac na štednju
Uključite se u raspravu