EN DE

Prekomjerna težina ipak šteti kostima

Autor: Poslovni.hr
31. svibanj 2007. u 06:30
Podijeli članak —

Rezultati novog istraživanja američkih znanstvenika opovrgavaju uvriježeno mišljenje po kojem suvišni kilogrami dovode do povećanja koštane mase. Istraživači s University of Missouri su utvrdili da povećanjem količine masnog tkiva u organizmu proporcionalno dolazi do smanjenja koštane mase. Prema njihovim riječima, to znači da intervencije i tretmani namijenjeni kontroli tjelesne mase mogu zaštititi od osteoporoze. U studiji čije je rezultate objavio Journal of Clinical Endocrinology and Metabolism je sudjelovalo 6400 ispitanika, a znanstvenici su u obzir uzeli učinke mehaničkog opterećenja kostiju.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Rezultati novog istraživanja američkih znanstvenika opovrgavaju uvriježeno mišljenje po kojem suvišni kilogrami dovode do povećanja koštane mase. Istraživači s University of Missouri su utvrdili da povećanjem količine masnog tkiva u organizmu proporcionalno dolazi do smanjenja koštane mase. Prema njihovim riječima, to znači da intervencije i tretmani namijenjeni kontroli tjelesne mase mogu zaštititi od osteoporoze. U studiji čije je rezultate objavio Journal of Clinical Endocrinology and Metabolism je sudjelovalo 6400 ispitanika, a znanstvenici su u obzir uzeli učinke mehaničkog opterećenja kostiju.

Autor: Poslovni.hr
31. svibanj 2007. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close