Povezivost je ključna komponenta uspješnog poslovanja

Autor: PD VL native tim , 13. listopad 2021. u 09:00
Foto: A1

A1 Hrvatska prilagodila je poslovne procese velikim poslovnim korisnicima koji sada mogu birati vrstu i opseg usluga koje koriste u skladu sa svojim potrebama.

Nema dvojbe oko toga da se naš način rada temeljito promijenio zbog pandemije COVID-19. Organizacije su morale pronaći načine za brzu implementaciju digitalnih rješenja kako bi se omogućili produktivni i učinkoviti radni uvjeti na daljinu. Čvrsta internetska veza postala je imperativ povezanosti, a telefonski pozivi su zamijenili one interakcije unutar ureda koje bi značile da nekom zadatku treba dati na prioritetu. Sve u svemu, fizičku povezanost zamijenila je ona ‘preko’ mreže. I to je samo jedan moment koji je pokazao da digitalna transformacija može podržati vaše poslovne procese.

Prema novom McKinseyjevom globalnom pregledu rukovoditelja, tvrtke su ubrzale digitalizaciju svojih interakcija s kupcima i opskrbnim lancima te njihovog internog poslovanja za tri do četiri godine. Osim toga, udio digitalnih ili digitalno omogućenih proizvoda u njihovim portfeljima ubrzao se za sedam godina.

Naglasak je na holističkoj digitalnoj transformaciji koja ne izuzima ništa što čini dobru organizaciju – bila to pravovremenost ili efikasnost. Deloitte je izvijestio da je 77 posto izvršnih direktora izjavilo da je pandemija COVID-19 ubrzala njihove planove digitalne transformacije. Ubrzanje usvajanja digitalnih tehnologija zbog COVID-19 događa se tijekom cijelog opskrbnog lanca, s bržim i širim usvajanjem podataka i analitikom predviđanja, kognitivnom automatizacijom i umjetnom inteligencijom, aplikacijskim i infrastrukturnim platformama, digitalnom stvarnošću, digitalnim opskrbnim mrežama, pametnim tvornicama i e-trgovinom.

Pružanje barem privremene infrastrukture za povezane digitalne tehnologije omogućilo je znanstvenicima da naprave revolucionarne pomake, a tvrtke da rade učinkovitije nego ikad tijekom pandemije COVID-19.

A1 Hrvatska prilagodila je poslovne procese velikim poslovnim korisnicima koji sada u suradnji sa stručnjacima iz A1 mogu birati vrstu i opseg usluga koje koriste u skladu sa svojim potrebama. Telekomunikacije sigurno jesu bitan dio digitalne transformacije, a dobar odabir mobilne tarife istu i podržava. Svaki poslovni entitet ima svoje potrebe, stoga je osobito važno svakome i dopustiti da ostane jedinstven i odabere najbolji paket za sebe. Velikim poslovnim korisnicima u A1 Hrvatska nudi se iznimna fleksibilnost koja omogućava prilagodbu mobilne usluge do najsitnijeg detalja i odabira točno onoliko jedinica (MB/GB, minuta razgovora i SMS-a) koliko korisniku treba za nesmetano poslovanje. 

Novi portfelj za korisnike s 20 i više poslovnih usluga nastao je na temelju istraživanja tržišta, osluškivanja potreba i navika korisnika. Cilj je, uz ostale ICT usluge i pametna rješenja, kompanijama omogućiti da se fokusiraju na svoje poslovanje sa za njih krojenim uslugama na najmodernijoj mobilnoj infrastrukturi. „Poslovni svijet u Hrvatskoj susreće se s mnogim izazovima istovremeno provodeći digitalnu transformaciju kao osnovu za osiguravanje kontinuiteta poslovanja, ali i povećanje efikasnosti. Upravo je uloga A1 Hrvatske da im to pojednostavi i olakša s digitalnim uslugama te s pouzdanom i sigurnom povezivosti u mjeri i na način kako to diktira poslovanje tih kompanija“, naglasio je Ivan Gabrić, glavni direktor za poslovne korisnike A1 Hrvatska.

Sadržaj omogućio A1 Hrvatska

New Report

Close