Zagrebački ogranak njemačke tvrtke u novom prostoru i dodatno zapošljava

Autor: Poslovni.hr , 21. siječanj 2020. u 06:05
U hrvatskom Atronu trenutačno je 21 zaposlenik, cilj im je taj broj udvostručiti/Davorin Višnjić/PIXSELL

Ove godine želimo krenuti s modernizacijom sustava nadzora i kontrole prometa u ZET-u. Ulaganja u javni prijevoz treba ubrzati i jačati.

Hrvatska podružnica minhenske tvrtke Atron electronic, jednog od vodećih pružatelja IT usluga u sektoru javnog prijevoza, pionir je i na našem tržištu kad je u pitanju implementacija sustava za nadzor i kontrolu prometa za zagrebački ZET.

Putem baznog sustava, dispečeri, vozači i putnici dobivaju podatke i informacije o, primjerice, poziciji vozila i stanju u prometu. Dobar rad podružnice rezultirao je njenim širenjem pa su se početkom godine preselili u veći prostor na Knežiji.

Voditelj podružnice Mario Škarica najavljuje i i nova zapošljavanja. "Prioritet nam je zapošljavanje većeg broja ljudi koji će raditi za matičnu tvrtku Atron, te nadogradnja i modernizacija sustava za nadzor i kontrolu prometa u ZET-u", kaže. 

Podružnica u Zagrebu tako postaje središnje mjesto Atrona za razvoj softvera, testiranje opreme i novih rješenja. Osim u Njemačkoj i RH, tvrtka radi u Švicarskoj, Švedskoj i Norveškoj za 300 poduzeća javnog prometa.

"Željeli bismo već ove godine krenuti s modernizacijom i nadogradnjom sustava nadzora i kontrole prometa u ZET-u. Instalirali smo dispečerski centar u Zapruđu gdje se tramvajski i autobusni promet nadziru 24 sata dnevno. Sve je povezano kroz digitalni radiokomunikacijski sustav Tetra", objašnjava Škarica i dodaje kako je u Zagrebu 170 tramvajskih i autobusnih stanica opremljeno zaslonima za informacije putnicima.

 

Škarica

Otvorili smo vrata i studentima s tehničkih fakulteta, nakon prakse se i zaposle.

O većem broju odlučuju ZET i Grad Zagreb, a Škarica se nada da je krajnja ideja mrežu info zaslona proširiti i prema susjednim gradovima, što bi, kaže, bio dobar iskorak prema integriranom sustavu Zagrebačke županije. Moguće je širenje poslovanja ne samo na zapad, već i na jugoistok Europe.

"Kod nas su procesi sporiji, a investicije u gradski prijevoz manje su u usporedbi s razvijenijim državama. Smatram da bi se Hrvatska na njih trebala ugledati, premda se prvenstveno trebaju stvoriti uvjeti za ulaganje u gradski prijevoz. Procesi bi se trebali ubrzati, s naglaskom na javne natječaje i nabavu. U cijelom svijetu gradski prijevoz ima svoje mjesto kad govorimo o podizanju kvalitete života građana i ekološkim standardima", ističe Škarica.

U podružnici u Zagrebu trenutačno je 21 zaposlenik, dvoje novih stiže u veljači, a želja im je da kroz neko vrijeme dođu i do njih 40. "S obzirom na izazov odljeva mozgova i otvorenog tržišta koje također treba radnu snagu, broj prijava se s godinama smanjivao. Otvorili smo vrata i studentima s tehničkih fakulteta koji nakon prakse često postaju naši zaposlenici", poručuje Škarica.

Ističe i da tvrtka brine o međuljudskim odnosima i dobroj radnoj atmosferi, na čemu surađuju s Atronovom centralom u Münchenu. A koliko im je to važno govori i da iz tvrtke, što se hrvatske podružnice tiče, nema odlazaka. Na njihove se natječaje prijavljuju ljudi iz susjednih zemalja, ali i s azijskog tržišta. 

Komentari (3)
Pogledajte sve

Bilo bi dobro javno objaviti koliko stotina milijuna je do sada ZET uplatio toj vanjskoj firmi za taj projekt.

Opet je Bandić pospremio lovicu u đep. S 5000 tisuća zaposlenih nemože platiti 10 inženjera da razviju i implementiraju svoj vlastiti sustav nadzora nego će plačati koliko vanjska firma kaže za korištenje tuđeg rješenja 100 godina?

Prevedeno na hrvatski, traže jeftine programere jer ih u Njemačkoj plaćaju skuplje.

New Report

Close