U ranijem tekstu bilo je riječi o tome zašto je potencijal za rast online trgovina u Hrvatskoj jako velik. Međutim, baš kao i kod uobičajenih (uvjetno rečeno zastarjelih) kanala prodaje, i kod online izdanja postoji set nepisanih pravila, piše BizIT.
No, valja krenuti redom. Zašto bi itko razmišljao o otvaranju online trgovine? Bilo da je riječ o ponudi kakvog fizičkog proizvoda ili digitalnog materijala, fizičke trgovine su jednostavno ograničenije, a njihovo održavanje iziskuje mnogo značajnije troškove od razvoja ili korištenja gotovog online rješenja (uz pripadajuće skladište po potrebi). Na tom ušteđene resurse se stoga lako može prenamijeniti u druge segmente poslovanja. Kad je već riječ o samom poslovanju i održavanju, valja imati na umu kako internetske trgovine rade 24/7/365, čime su mnogo primamljivije korisnicima. Tome u prilog dovoljno govori i promet takvih trgovina u odnosu na fizičke.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Ako je lakše za otvoriti ne znači da je isplativije. Ako daš svima besplatno dućane bit će više prodavača nego kupaca
Uključite se u raspravu