‘Početkom 2021. naša društvena mreža imat će na tisuće korisnika’

Autor: Lucija Špiljak , 18. studeni 2020. u 07:00
Jenz je interni startup tvrtke Q, koji je razvio zatvorenu društvenu mrežu za lakše informiranje unutar kompanija

Već je koristi nekoliko stranih i domaćih tvrtki, hrvatski Deloitte među prvima, a trenutačno je u procesu onboardinga desetak novih kompanija.

Na čelo internog startupa domaće IT tvrtke Q – Jenz – došao je Marko Kučić, suosnivač startupa s više od 20 godina menadžerskog i poduzetničkog iskustva u pretvaranju lokalnih startupa u uspješne međunarodne pothvate, također suosnivač i direktor Poslovnog razvoja.

Posljednjih mjeseci razvija poslovnu priču Jenza – moderne, zatvorene društvene mreže koja olakšava i unaprjeđuje informiranje i povezivanje zaposlenika.

Aplikacija ima osam značajki: Službene obavijesti, Objave zaposlenika, Profil zaposlenika, Status odsutnosti, Pohvali kolegu, Anonimni pretinac prijedloga i žalbi, Anonimke ankete i Kalendar događanja.

Već je koristi nekoliko stranih i domaćih tvrtki, hrvatski Deloitte među prvima, a trenutačno je u procesu onboardinga desetak novih kompanija. Prilagodljiva je potrebama klijenata pa je mogu koristiti kompanije različite veličine i strukture.

“Očekujemo da ćemo početkom 2021. imati nekoliko tisuća aktivnih korisnika i još veći broj klijenata”, rekao je Kučić. Poslovni dnevnik ranije je pisao o Jenzu koji je Q svojim zaposlenicima predstavio u travnju, za vrijeme lockdowna, nakon dvije godine ustrajnog rada i 300.000 eura investicije, zahvaljujući radu više od 30 stručnjaka iz različitih područja.

Rezultati anonimne ankete kod upotrebe Jenza pokazuju da 87 posto zaposlenika ima odličnu komunikaciju s kolegama, 90 posto zaposlenika osjeća potporu nadređenih i 96 posto njih savršeno razumije svoje zadatke i ciljeve.

Aplikacija Jenz je nominirana i za prestižnu nagradu Best Mobile App 2020 međunarodnog udruženja stručnjaka i developera čiji se rezultati očekuju ovoga prosinca.

Komentirajte prvi

New Report

Close