Nakon najave promjene uvjeta korištenja, dio korisnika WhatsAppa odustao je od njenog korištenja te su se okrenuli alternativama poput Signala i Telegrama. Ipak, većina je, uz negodovanje, ostala vjerna WhatsAppu jer putem te aplikacije ionako komuniciraju s većinom ili velikim brojem prijatelja, rodbine i poznanika pa za njih nema smisla prekinuti s tom aplikacijom pa nagovarati osobe s kojima su u kontaktu na prijelaz na druge komunikacijske platforme.
Ekipa iz Facebooka koji je, podsjetimo, vlasnik WhatsAppa, i prije ovogodišnjih problema konkurenciju je shvatila ozbiljno te konstantno nadograđuju aplikaciju kako bi je uskladili sa željama korisnika. Jedan od zahtjeva velikog broja korisnika WhatsAppa bio je i uvođenje samouništavajućih, odnosno nestajućih poruka koje je prije više godina popularizirao Snapchat. Takve su poruke naročito popularne među mladima jer njihovu komunikaciju održava tajnom (naravno, osim u slučaju da netko napravi screenshot ekrana ili snimi ekran na kojem se nalazi poruka).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu