Društvene mreže su nastale kao koncept koji treba pomoći u spajanju ljudi, naročito onih koji su fizički vrlo daleko, ali je to sve davno premašilo taj okvir i svelo se na broj korisnika, mjesečnu zaradu i način da se lakše plasira i proda neki proizvod. Kada su se one tek pojavile, opseg pažnje korisnika bio je duži i nije bilo bitno koliko su oni aktivni niti koliko sadržaja objavljuju dnevno, već s koliko ljudi se mogu povezati kako bi razgovarali o zajedničkim interesima. Toga ima i danas, ali je teško doći do same suštine kroz gomilu sponzoriranih objava i preveliki broj fotografija i drugog sadržaja koji vaši prijatelji “objavljuju”, piše City magazine.
Facebook je, kao jedan od prvih društvenih mreža, opstao do danas, ali uz donekle promijenjen koncept i sveprisutno oglašavanje, dok su usput stradali mnogi drugi projekti i mreže. Tko se još sjeća servisa pod nazivom Vine kada postoji TikTok? A tko se još sjeća mreže MySpace, koja se nikad nije ni ugasila, samo više nema svoj originalni koncept niti broj korisnika koji se može mjeriti s onim od prije deset godina?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu