Medije je ovih dana preplavila vijest kako je Facebook manipulirao sadržajem news feeda kod više od 600 tisuća korisnika, kako bi se utvrdilo hoće li to utjecati na njihovo emocionalno i psihološko stanje.
Facebookova studija pokazuje kako se u sklopu istraživanja upravljalo algoritmima tako da su određenim korisnicima bile jače istaknute pozitivne ili negativne objave, a zatim se promatralo hoće li budući postovi koje će ti isti korisnici objavljivati na najvećoj društvenoj mreži biti pozitivno ili negativno intonirani.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu