Svjetske i domaće medije ovih je dana preplavila vijest kako je Facebook manipulirao sadržajem news feeda kod više od 600 tisuća korisnika, kako bi se utvrdilo hoće li to utjecati na njihovo emocionalno stanje.
Facebookova kontroverzna studija pokazuje kako se u sklopu istraživanja upravljalo algoritmima na način da su određenim korisnicima bile jače istaknute pozitivne ili negativne objave, a zatim se promatralo hoće li budući postovi koje će ti isti korisnici objavljivati na najvećoj društvenoj mreži biti pozitivno ili negativno intonirani.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu