Većina malih poduzeća zna da je u današnjem svijetu neophodna pristunost na društvenim mrežama, osobito Facebooku. No to nije uvijek baš tako jednostavno kao što zvuči.
Naime, upravljanje Facebook stranicom iziskuje mnogo truda i rada kako bi se ostvarili ciljevi koji se žele postići kroz društvene medije, a osim toga potrebno je biti i iznimno oprezan kako se ne bi naštetilo reputaciji same kompanije. Američki investitor i poduzetnik Scott Levy za portal Entrepreneur navodi pet opasnih pogrešaka na koje bi svakako trebalo obratiti pažnju prilikom komunikacije s klijentima putem najveće društvene mreže.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu