Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Objavljena ljestvica stotinu najvrednijih brendova u svijetu

Autor: Tomislav Pili
07. lipanj 2017. u 07:59
Podijeli članak —
Foto: Yui Mok/Press Association/PIXSELL

Dominacija tehnoloških kompanija rezultat je njihova poslovanja na globalnoj razini od prvog dana postojanja.

Vrijednost najvećih stotinu svjetskih brendova ove je godine veća za osam posto na 3,6 bilijuna dolara, a Google je uspio obraniti lanjsku titulu. Kako stoji u BrandZ Global Top 100 redovitom godišnjem istraživanju marketinških agencija WPP i Kantar Millward Brown, Google ove godine vrijedi 245,6 milijardi dolara ili sedam posto više nego lani. Među prvih pet još su Apple, Microsoft, Amazon i Facebook.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Inače, među prvih 10 čak je devet američkih kompanija, a jedini “uljez” je kineski internetski div Tencent. Dominaciju američkih brendova potvrđuje i raspodjela po regijama. Prvih 10 sjevernoameričkih brendova vrijedi 12 posto više na 1,4 bilijuna dolara dok 10 najvećih europskih brendova vrijedi 274,4 milijarde dolara ili četiri posto više. Prvih 10 iz Azije vrijedi 391,1 milijardu dolara ili devet posto više. “BrandZ Global Top 100 listom sada dominiraju internetski divovi – brendovi koji posluju na globalnoj pozornici od prvog dana i koji grade moćne, inovativne tehnološke platforme”, izjavio je Peter Walshe, direktor u Kantar Millward Brownu.

Vrijednost najvećih stotinu svjetskih brendova ove je godine veća za osam posto na 3,6 bilijuna dolara, a Google je uspio obraniti lanjsku titulu. Kako stoji u BrandZ Global Top 100 redovitom godišnjem istraživanju marketinških agencija WPP i Kantar Millward Brown, Google ove godine vrijedi 245,6 milijardi dolara ili sedam posto više nego lani. Među prvih pet još su Apple, Microsoft, Amazon i Facebook.

Inače, među prvih 10 čak je devet američkih kompanija, a jedini “uljez” je kineski internetski div Tencent. Dominaciju američkih brendova potvrđuje i raspodjela po regijama. Prvih 10 sjevernoameričkih brendova vrijedi 12 posto više na 1,4 bilijuna dolara dok 10 najvećih europskih brendova vrijedi 274,4 milijarde dolara ili četiri posto više. Prvih 10 iz Azije vrijedi 391,1 milijardu dolara ili devet posto više. “BrandZ Global Top 100 listom sada dominiraju internetski divovi – brendovi koji posluju na globalnoj pozornici od prvog dana i koji grade moćne, inovativne tehnološke platforme”, izjavio je Peter Walshe, direktor u Kantar Millward Brownu.

 

Real Madrid smijenio Barcelonu na vrhu

Odlična sezona okrunjena titulom prvaka Španjolske i obranjenom titulom prvaka Europe donijela je Real Madridu naslov najmoćnijeg nogometnog brenda na svijetu u izboru Brand Financea. Moć brenda definira se kao mogućnost ostvarivanja budućih prihoda od prodaje povezane s prepoznatljivošću i snagom brenda. Time je Real ove godine smijenio na listi 50 najmoćnijih nogometnih brendova svog “vječnog rivala” Barcelonu.

Dominaciju tehnoloških tvrtki potvrđuju i novopridošli. Prvi puta među najvećih 100 ušli su Xfinity, YouTube, Hewlett Packard Enterprise, Salesforce, Netflix i Snapchat te telekom operator Sprint. Ipak, najveći porast bilježi kompanija iz “staromodne” branše – Adidasov brend sada vrijedi 58 posto više na 8,3 milijarde dolara.

Koliko se svijet ubrzano mijenja pokazuje i podatak da se ove godine među najvećih 10 nalaze samo tri kompanije – Google, Microsoft i IBM – koje su se i 2006. nalazile u tom elitnom društvu. U posljednjih 12 godina vrijednost stotinu brendova skočila je 152 posto.    

Autor: Tomislav Pili
07. lipanj 2017. u 07:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close