Smart Industry
Moj BI

Na tržište izašao sustav koji automatski obavještava korisnika o statusu blokade poslovnih partnera

Uslugu servisa Moj-eRačun svaki korisnik može bez naknade isprobati do 31. listopada, a sama aktivacija poprilično je jednostavna.

PD VL native tim
12. listopad 2020. u 22:00
Saša Stanković, voditelj Sektora razvoja proizvoda, strateških projekata i marketinga servisa Moj-eRačun/DAVOR PUKLAVEC/PIXSELL

Ključ uspjeha svake kompanije leži u sposobnosti da tijekom donošenja odluka barata s relevantnim podacima i posluje sa stabilnim partnerima.

U moru informacija koje poslovni subjekti svakodnevno zaprimaju, važno se zapitati koliko je značajna informacija mogu li naplatiti svoj rad, jedna je od poruka koje je na konferenciji „Smart Industry – Pametnim industrijama do ubrzanog i održivog rasta hrvatskoga gospodarstva“ istaknuo Saša Stanković, voditelj Sektora razvoja proizvoda, strateških projekata i marketinga servisa Moj-eRačun.

Kako je nadalje pojasnio, govoriti o tehnologijama za razvoj novih industrija, a ne govoriti o prikupljanju i analizi korisnih podataka koje nam te tehnologije omogućavaju, unaprijed je izgubljena bitka.

Treba znati s kim poslujemo

“Od prve pojave eRačuna do danas usluga informacijskog posredništva u tom kontekstu je u potpunosti evoluirala i mijenja se svakim danom, nabolje, upravo kroz iskustva i potrebe korisnika. Teza je kako je i pandemija utjecala na širu primjenu tehnoloških rješenja, no ono što treba posebice naglasiti je da je, između ostalog, upravo zbog takvih izvanrednih događaja važno uspostaviti nadzor nad svim elementima poslovanja. Znati s kime poslujemo i kakvo je financijsko zdravlje naših poslovnih partnera predstavlja početnu točku u borbi za konkurentnost”, naglašava Stanković.

Na pretpostavci poznavanja svih relevantnih informacija za očuvanje likvidnosti nastala je usluga Moj-BI servisa Moj-eRačun. Riječ je o jedinom automatiziranom sustavu informiranja koji pošiljatelja eRačuna obavještava o blokadi kupca prilikom svake promjene statusa. Ako je račun izdan i teče mu valuta plaćanja, a tvrtka je u tom periodu ušla u blokadu, sustav automatski šalje e-mail obavijest pošiljatelju eRačuna.

“Usluga je vani i svaki korisnik je može bez naknade isprobati do 31. listopada. Naglašavam kako je to jedino rješenje na tržištu koje je izravno povezano sa sustavom, što znači da nije potrebno izlaziti iz programskog rješenja za slanje eRačuna kako bi se provjerio kupac ili dobavljač s kojim poslujemo, odnosno planiramo poslovati”, pojašnjava Stanković.Unutar usluge Moj-Bi, naime, moguće je provjeriti status blokade za sve poslovne subjekte; postojeće kupce, ali i potencijalne poslovne partnere, a uslugu je moguće koristiti neovisno o tome kako se šalju eRačuni, odnosno čini li to korisnik kroz ERP i računovodstveni softver ili kroz aplikaciju Kreiraj Moj-eRačun.

“Sustav se svakodnevno ažurira, što za korisnika znači da će prilikom svake promjene statusa nekoga od njegovih poslovnih partnera biti automatski i trenutno obaviješten. Neće se moći dogoditi da pošiljatelj ispostavi račun kupcu u blokadi, a da nije upoznat s tom informacijom. Štoviše, bit će mu dana mogućnost da sam odluči želi li nastaviti sa slanjem računa”, ističe voditelj Sektora razvoja proizvoda, strateških projekata i marketinga servisa Moj-eRačun.

Sama aktivacija usluge, pojašnjava Stanković, poprilično je jednostavna i, uz ugovorenu uslugu, ne naplaćuje se dodatno. Prednosti koje proizlaze iz nje, dodaje, mogle bi biti prevaga za opstanak na uzdrmanom tržištu jer daje financijsku pouzdanost u poslovnim odnosima.

“Ako imate servis koji umjesto vas prati što se događa s vašim kupcima, tako da vas automatski informira da su ušli u blokadu u periodu plaćanja vašeg računa ili dobijete informaciju da je vaš kupac bio u blokadi u nekom prethodnom periodu, to su sve podaci koji su vam neophodni za sigurnu naplatu posla koji ste odradili.

Kada jednako tako možete trenutno provjeriti je li dobavljač kojeg planirate angažirati u statusu blokade, ili je to bio i koliko dugo, zasigurno preuzimate odgovornost u svoje ruke. Odgovorno je znati više”, zaključuje Saša Stanković, voditelj Sektora razvoja proizvoda, strateških projekata i marketinga servisa Moj-eRačun.

Inovativna poslovna rješenja

Moj-BI za korisnike otvara mogućnost korištenja inovativnih poslovnih rješenja s obzirom na to da je jedino rješenje ovakve vrste informiranja direktno povezano sa sustavom Moj-eRačun; nudi pravodobne informacije ključne za preuzimanje odgovornosti, što u konačnici omogućuje donošenje boljih poslovnih odluka, a samim time i očuvanje likvidnosti.

* Sadržaj omogućuje Moj-eRačun

New Report

Close