Mladi hrvatski poduzetnik izaziva Tinder ‘antipovršnom’ aplikacijom gdje izgled nije presudan

Autor: Ivan Tominac , 11. listopad 2021. u 05:44
Toni Antoljak svoju je aplikaciju Hangoo opisao i kao ‘antipovršnu’ , Foto: PD

Nakon Hrvatske, na njihovoj mapi američko je tržište sljedeća destinacija.

Snovi o savršenom spoju projektom mladog poduzetnika Tonija Antoljaka mogli bi postati zbiljom. Njegov Hangoo nova je aplikacija za upoznavanje na hrvatskom tržištu, gdje se korisnici povezuju samo komunikacijom preko glasovnih poruka i avatarima. Stoga ne čudi što se aplikacija naziva i “antipovršna”. Kako objašnjava Antoljak, za njih antipovršnost predstavlja svojevrsnu autentičnost i novi način povezivanja bez površnih prosudbi po fotografijama. U centru aplikacije su personalizirani avatari koji se kreiraju s obzirom na stvarni izgled osobe te glasovne poruke putem kojih se članovi predstavljaju i govore nešto specifično o sebi.

Kako bi se izbjegla površnost prosudbe, aplikacija otvara fotografije tek kada se dvije osobe “lajkaju”, nakon čega se sva komunikacija nastavlja isključivo glasovnim porukama. Izrada aplikacije je trajala svega tri mjeseca, a iako je bilo izazova u samom procesu, rezultat je, ističe Antoljak, bolji nego što su očekivali. Hangoo je trenutno dostupan samo za iPhone korisnike, međutim s obzirom na to da postoje veliki ciljevi, uskoro nitko neće biti zakinut. Ovaj ambiciozni poduzetnik ne isključuje ni mogućnost da prestignu Tinder, no za početak žele ljudima pokazati da postoji novi i bolji način za povezivanje. U tom pravcu, valja napomenuti da aplikacija dolazi s jednostavnim, ali ujedno i dubokim sloganom: život je prekratak da ne kažeš što misliš. “Ono što želim poručiti svima jest da se ne boje novih iskustava, da se ne boje reći što misle i da budu otvoreni. Uvijek mislimo da je život dugačak i da postoji vrijeme za sve, ali to nije istina. Život je užasno kratak i jedino pravo vrijeme je upravo sada”, rekao je Antoljak. Hangoo je trenutno dostupan u cijeloj Hrvatskoj, ali tu ne planiraju stati. Nakon Hrvatske, na njihovoj mapi američko je tržište sljedeća destinacija. “Plan nam je kroz dva mjeseca biti tamo, počevši od New Yorka”, zaključio je Antoljak.

Komentirajte prvi

New Report

Close