Mladi poduzetnici Mateja i Stefan Vedrina rade na maštovitoj aplikaciji i žele skupiti 6000 dolara u mjesec dana

Autor: Josipa Ban , 04. lipanj 2022. u 12:16
Uz aplikaciju Moopies ići će i popratni sadržaj - plišanci, katalog sa sličicama, olovke za tablete, majice.../PD

Startup Hiroma Design kroz crowdfunding prikuplja kapital za finalizaciju.

Učiti treba cijeli život pa je najbolje početi od najranije dobi. Tom su se idejom vodili mladi poduzetnici, ujedno i supružnici Mateja i Stefan Vedrina, kad su prije godinu dana počeli raditi na aplikaciji Moopies.

Moopiesi su, kažu, mala slatka čudovišta koja padnu na Zemlju pa dijete s njim kreće u avanturu učenja. U avanturu su krenuli i Mateja i Stefan Vedrina i to objavom crowdfunding kampanje na Kickstarteru. Cilj je u mjesec dana prikupiti 6000 dolara, a novac kane koristiti za daljnji razvoj aplikacije.

U dva dana 20% kapitala
Da su na dobrom putu da prikupe ciljani kapital govori podatak da su u samo dva dana kampanje prikupili nešto više 1300 USD, dakle više od 20% potrebnog novca, te imaju više od 60 ulagača. “Iznimno smo zadovoljni”, kaže nam Stefan Vedrina, osnivač Hiroma Designa koji aplikaciju razvija uz pomoć sedam suradnika u Poduzetničkom inkubatoru Pismo u Novskoj.

Objašnjava kako se i prema kickstarterovim indikatorima imaju razloga nadati da će kampanja biti uspješna jer isti govore da je uspjeh gotovo zagarantiran onima koji u prva dva dana toliko prikupe.

“Ulagači su uglavnom obitelj, prijatelji i poznanici, no planiramo pokrenuti i medijsku kampanju izvan Hrvatske, ali i izvan Europe”, objašnjava Stefan. No prikupili ili ne ciljani iznos, aplikacija Moopies bit će gotova najkasnije za godinu dana, do svibnja 2023.

Vedrina

Ulagači su uglavnom obitelj, prijatelji i poznanici, no planiramo pokrenuti i medijsku kampanju izvan Hrvatske, ali i izvan Europe.

To je omogućilo financiranje Hrvatskog audiovizualnog centra na čijem su natječaju ove godine dobili 200.000 kuna. Najznačajniji im je trošak radna snaga. “No sve su to naši prijatelji i poznanici pa su pristali raditi i za nešto nižu plaću od one koja se inače traži za programiranje.

Svima nam je stalo da aplikaciju završimo i stavimo na tržište”, kaže Vedrina koji je i sam iznenađen brzinom razvoja Moopiesa. A brzina možda i ne treba čuditi kada se u obzir uzme njezina namjena.

Roditeljski nadzor
“Djeca uče, a da toga nisu ni svjesna. Istraživanja pokazuju da tako, odnosno tzv. peer tutoringom naši najmlađi uče bez stresa, a onda i puno brže”, objašnjava. Svog će Moopya moći učiti matematiku, strane jezike, boje, ali i redu, odnosno da mora, primjerice, pospremiti sobu.

Roditelji imaju potpunu kontrolu nad aplikacijom i onime što djeca rada, a ista će se automatski prilagođavati djetetovom napretku. “Kako se povećava njegovo znanje tako se povećava i zahtjevnost, a to pak potiče kontinuiran razvoj onih kojima je namijenjena – najmlađima od dvije do sedam godina”, priča Vedrina.

Dodatan motiv za skinuti aplikaciju bit će i popratni sadržaj koji će uz istu doći, a to su plišanci, katalog sa sličicama, olovke za tablete, majice… Kickstarter kampanja trebala bi ubrzati razvoj i završetak aplikacije, no kreativcima iz Novske, ona je i dobar marketinški alat.

Svoj su proizvod, na čijem su razvoju sudjelovali i pedagozi, lani predstavili na najvećem svjetskom sajmu elektronike u Las Vegasu, na koji su se uputili kao jedan od tri pobjedničke ideje projekta Crown Razvojne agencije Simora. No tek sada kreće intenzivna kampanja, a ona će biti usmjerena ne samo na domaće, već i na inozemno tržište.

Komentirajte prvi

New Report

Close