Mađarski VC fond Lead Ventures u hrvatski Amodo investirao 3 milijuna eura

Autor: Bernard Ivezić , 11. svibanj 2020. u 22:00
Marijan Mumdžiev glavni je izvršni direktor Amoda/M. TIRONI/PIXSELL

Amodo ima platformu koja osigurateljima omogućava da police autoosiguranja kreiraju prema ponašanju potrošača.

Zagrebački startup Amodo primio je tri milijuna eura investicije od jednog od najvećih scale-up VC fondova u SIE Europi – Lead Venturesa.

U sklopu investicije koju će fond uložiti kroz tri do pet godina, Amodo se obvezao uspostaviti novi razvojni centar u Budimpešti i planira povećati bazu klijenata za četiri puta.

Amodo je u prosincu objavio da je ugovorio prvi veliki podatkovni posao u Hrvatskoj, postaviš jedna od tri tvrtke u Europi koje su osvojile licencu za data brokera za Mercedes.

To znači da osiguravatelji, servisi vozila i ini koji trebaju podatke o vozilima marke Mercedes (npr. stanje motora, guma, lokacije, korištenje multimedije…), njih mogu kupiti od ovog startupa. VC fond Mađarski Lead Ventures sredinom ožujka, na početku pandemije koronavirusa u Hrvatskoj, objavio je da ovdje traži prilike za investicije.

U fond su prije dvije godine investirali Mol, Mađarska banka za razvoj i Eximbanka, a dosad je uložio u četiri startupa iz Mađarske, Slovačke i Češke.

Amodo mu je prvo ovogodišnje ulaganje. Balázs Haszonics, direktor financija Lead Venturesa, koji je postao i član odbora direktora Amoda naglasio je da je riječ o brzorastućoj tvrtki s klijentima poput AIG-a, Porsche banke, P&V-a i Triglava.

“Spremni su za proboj na nova tržišta. Amodo ima potrebu za širenjem kapaciteta kako bi se dalje razvijali”, kaže Haszonics. Glavni proizvod Amoda je platforma Connected Insurance koja osigurateljima omogućava da ponude personalizirane proizvode prema ponašanju potrošača.

Platforma je dosad skupila podatke s više od milijardu kilometara putovanja od 1,5 milijuna vozila. Pomoću nje osiguravatelji kreiraju police osiguranja koje ovise o ponašanju korisnika. Dosad su ih prodali 25 milijuna u 55 država.

Marijan Mumdžiev, glavni izvršni direktor Amoda kaže da su unazad 6 godina kreirali više od 25 proizvoda u 18 zemalja na 5 kontinenata za velike osiguratelje.

“U tri godine želimo dinamično rasti i učetverostručiti broj osiguratelja s kojima radimo. U Lead Venturesu pronašli smo odličnog partnera za tehnološki i poslovni razvoj”, kaže Mumdžiev.

Komentirajte prvi

New Report

Close