Još jedna banka uvela mogućnost brzog plaćanja po uzoru na KeksPay i Izipay

Autor: Bernard Ivezić , 21. travanj 2020. u 11:10
Foto: Getty Images

Raiffeisen banka kao jednu od mjera za ublažavanje utjecaja pandemije COVID-19 ponudila plaćanje kroz imenik.

Nakon KEKS Paya Erste banke, IziPaya Telekom bankarstva, Zabinog IziPaya te niza sličnih usluga mobilnih banaka, svoju uslugu jednostavnog slanja novca mobitelom uvela je i Raiffeisen banka. RBA je u nadogradnji svog internetskog bankarstva ponudila tu uslugu pod imenom KlikPay, a navela ju je i kao jednu od svojih mjera za ublažavanje utjecaja pandemije COVID-19.

Kao i kod konkurencije, tako ni na KlikPayu nije potrebno unositi IBAN da bi se izvršilo plaćanje s jednog na drugi tekući račun nego samo treba odabrati iz imenika osobu kojoj se želi uplatiti novac. Sama aplikacija mobilnog bankarstva pamti IBAN. Podaci o plaćanju, odnosno model i poziv na broj, upisuju se sami, automatski.

Za plaćanja između korisnika RBA to je vrlo jednostavno, jer se sve može obaviti unutar mobilnog bankarstva RBA. U slučaju kad se želi obaviti plaćanje prema nekome tko nije klijent RBA tada se preko SMS-a, Vibera ili WhatsAppa osobi pošalje poruka u kojoj se od nje traži da odobri RBA da upiše njen IBAN u svoju bazu te dopusti da joj se i ubuduće šalje novac na taj način.

Plaćanja kroz imenik postala su u Hrvatskoj u posljednjih godinu dana jedna od najbržerastućih usluga. Primjerice, KEKS Pay je u godinu dana stekao više od 100.000 korisnika, a čak 75 posto njegovih korisnika nisu prije koristili niti jednu uslugu Erste banke. KEKS Pay je, naime, razvijen u okviru Erste banke kao interni startup.

Komentari (1)
Pogledajte sve
Objava čeka odobrenje

New Report

Close