Kineska kompanija Huawei se, bez obzira na napetosti zbog trgovinskoga “rata” SAD-a i Kine unazad par godina te sumnji da svojim tehnologijama ugrožava nacionalnu sigurnost u Americi i još nekim državama, odlikuje naprednim rješenjima, a i sve je snažniji brend u potrošačkoj elektronici.
O tom consumer dijelu poslovanja, proizvodima, poziciji Huaweija u Hrvatskoj i projektima koje ovdje provodi, za Poslovni dnevnik govori Norman Müller, direktor marketinga Huaweija za Hrvatsku i Sloveniju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu