Holofiction, kreativna tvrtka specijalizirana za najnovije tehnologije, ideje i rješenja sa sjedištem u Zagrebu, usmjerena je na razvoj i podizanje kvalitete poslovanja, marketinških aktivnosti te specijaliziranih događaja. Njihova se promotivna rješenja, kako sugerira službena stranica, temelje na suvremenim tehnološkim inovacijama poput hologramskih i levitirajućih displejeva, transparentnim LCD zaslonima sa širokim spektrom primjene te Projection Mappingu. Uz visoko tehnološke proizvode, nude i kompletnu uslugu od kreativnog konzaltinga, izrade vizualnog identiteta brenda, grafičkog dizajna i content marketinga do razvoja web stranica, aplikacija i animacija.
Kako bismo saznali nešto više o njihovoj misiji i viziji, obratili smo se 29-godišnjem Filipu Šariću, osnivaču ove inovativne tvrtke. Trenutno zapošljavaju pet ljudi, dok za potrebe određenih projekata ta se brojka penje i do 13 članova tima. "Ideja za osnutkom tvrtke, koja sad postoji godinu dana, došla je iz čiste potrebe tržišta. Posjetom sajmova inovacija CES u Las Vegasu i ISE u Amsterdamu osigurali smo si dovoljan broj inovativnih rješenja potrebnih za osnivanje Holofictiona, okupili tim mladih entuzijasta i stručnjaka te kreirali ponudu modernih tehnoloških inovacija koja nalaze idealnu primjenu u svijetu oglašavanja i promocije. Smatramo kako je krajnje vrijeme da i Hrvatska počne konkurirati svjetskim trendovima", pojašnjava Šarić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu