Djeca muškog spola čija je majka često jela govedinu uzgojenu uz pomoć hormona, mogli bi imati problema s plodnosti u odrasloj dobi, prema prvoj znanstvenoj studiji koja je provedena na tu temu. Studija je objavljena u srijedu u časopisu “Human reproduction”, a u njoj je sudjelovalo 387 Amerikanaca rođenih između 1949. i 1983. godine. Analiza je pokazala je da su dječaci čija je majka u trudnoći jela hormonima tretiranu govedinu u prosjeku više od sedam puta tjedno imali gotovo 25 posto manje spermija od onih čije su majke jele manje govedine. Američki stočari koriste velike količine hormona radi ubrzavanja rasta.
(H)
Djeca muškog spola čija je majka često jela govedinu uzgojenu uz pomoć hormona, mogli bi imati problema s plodnosti u odrasloj dobi, prema prvoj znanstvenoj studiji koja je provedena na tu temu. Studija je objavljena u srijedu u časopisu “Human reproduction”, a u njoj je sudjelovalo 387 Amerikanaca rođenih između 1949. i 1983. godine. Analiza je pokazala je da su dječaci čija je majka u trudnoći jela hormonima tretiranu govedinu u prosjeku više od sedam puta tjedno imali gotovo 25 posto manje spermija od onih čije su majke jele manje govedine. Američki stočari koriste velike količine hormona radi ubrzavanja rasta.
(H)
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu