Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Facebook uvodi novu opciju koja bi vam mogla privući veći broj gledatelja

Autor: Poslovni.hr
20. listopad 2016. u 08:51
Podijeli članak —
Foto: Borna Filić / Pixsell

Zakazivanje emitiranja unaprijed okinut će objavu na News Feedu u kojoj će potencijalni gledatelji moći odabrati hoće dobiti jednokratnu obavijest koja će ih podsjetiti kako streaming počinje.

Nove značajke mogle bi ukloniti neke od nedostataka koji su najviše živcirali korisnike Facebooka Live. 

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Umjesto da morate spontano početi snimati i emitirati ili emitiranje uporno unaprijed najavljivati bez poveznice koju bi mogli podijeliti – pa tko je vidio najavu, vidio je – moći ćete napraviti link s najavom i do tjedan dana unaprijed. To bi vam trebalo olakšati obavještavanje i privlačenje većeg broja gledatelja, piše tportal.

Nove značajke mogle bi ukloniti neke od nedostataka koji su najviše živcirali korisnike Facebooka Live. 

Umjesto da morate spontano početi snimati i emitirati ili emitiranje uporno unaprijed najavljivati bez poveznice koju bi mogli podijeliti – pa tko je vidio najavu, vidio je – moći ćete napraviti link s najavom i do tjedan dana unaprijed. To bi vam trebalo olakšati obavještavanje i privlačenje većeg broja gledatelja, piše tportal.

Zakazivanje emitiranja unaprijed okinut će objavu na News Feedu u kojoj će potencijalni gledatelji moći odabrati hoće dobiti jednokratnu obavijest koja će ih podsjetiti kako streaming počinje. 

Autor: Poslovni.hr
20. listopad 2016. u 08:51
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close