Nema više potrebe čekati i dozivati konobara, sve se naruči i plati jednim klikom

Autor: Josipa Ban , 26. prosinac 2022. u 09:00
Skeniranjem QR koda gost ima pregled cjenika i jelovnika/J. Regović/PIXSELL

Prednosti aplikacije Tablepop u svega tri mjeseca prepoznalo čak 150 ugostitelja.

Digitalizacija je prodrla u gotovo sve sfere života i poslovanja, no sporo prodire u sektor ugostiteljstva. To planiraju promijeniti dva mlada poduzetnika sa svojom aplikacijom Tablepop. Platforma koju su razvili digitalizira cjenike, omogućuje digitalno naručivanje i plaćanje, a u svega tri mjeseca od kada je na tržištu koristi ju već 150 ugostiteljskih objekata.

Aplikacija je to koja, objašnjavaju osnivači startupa Tablepop, bratići Amar Hasanbegović i Armin Krivdić, ugostiteljima olakšava poslovanja, produktivnost osoblja podiže za 60 posto, a gostima daje brzu i jednostavnu uslugu.

Odzvonilo čekanju
Nema više potrebe čekati i dozivati konobara. Jednostavnim skeniranjem QR koda gost odmah ima pregled cjenika i jelovnika. Kada odluči što će piti ili jesti jednim klikom naručuje. Konobar na tabletu ili papiru (jer sustav je poveza s printerom) dobiva narudžbu.

Osnivači startupa Tablepop Amar Hasanbegović i Armin Krivdić/J. Regović/PIXSELL

U konačnici, gost putem Tablepopa može i platiti. Ovo je win-win platforma i za ugostiteljske objekte i goste, koja je usto vrlo jednostavna za korištenje. A to je osnivačkima Tablepopa bilo iznimno važno.

Ugostiteljsko je što se digitalizacije tiče, objašnjava Armin Krivdić, zadužen za tehnički i programerski dio aplikacije, vrlo konzervativni sektor. “Blagajne i Internet su zapravo jedina tehnologija koju su do nedavno koristili.

Usto, sektor je to u kojem, po pitanju digitalizacije, treba biti oprezan jer inovacija koju nudite mora biti jednostavna za korištenje kako gostima tako i ugostiteljima. Inače neće biti prihvaćena”, objašnjava 28. godišnji Armin.

Upravo je to uspjelo dvojici mladih poduzetnika. Za pristup digitalnom cjeniku, digitalnom naručivanju i digitalnom plaćanju korisnik ne mora skidati aplikaciju, niti se registrirati. Samo mora skenirati QR kod. Također, korištenje je platforme vrlo jednostavno i za ugostitelje, a njezina integracija u postojeći sustav traje vrlo kratko, od tri do sedam dana.

“Naša je filozofija da je najbolja tehnologija ona koja se ne vidi. Sustav integriramo tako da nema nikakvih potvrda te ne zahtijeva nikakve tehnološke vještine. Razvili smo platformu koja osoblju omogućuje da se maksimalno posveti svom poslu, bez da se imalo zamara tehnologijom, što dovodi do digitalne evolucije u ugostiteljstvu”, ističe Armin.

Dodatna je pogodnost to što ugostitelji mogu birati koje će od mogućnosti Tablepopa koristiti. Dakle, ako žele samo digitalni cjenik, dobit će samo to. No iskustvo pokazuje, ističe 26. godišnji Amar, zadužen za menadžerski dio posla, da jednom kada počnu koristiti aplikaciju uskoro traže nadogradnju.

Do ideje za razvoj ovog proizvoda, objašnjava Amar Hasanbegović, došli su usred koronakrize kada su primijetili povećanje u korištenju QR kodova i plaćanjima karticama. Prvu verziju aplikacije, koja je uključivala samo digitalni cjenik, testirali su tako da su po kafićima u kvartu u kojem žive u Zagrebu besplatno nudili aplikaciju.

Nakon testiranja tržišta shvatili su da aplikacija mora sadržavati dodatnu vrijednost, odnosno mogućnost naručivanja i plaćanja. Bacili su se na posao i u godinu dana razvili su proizvod koji su u rujnu ove godine ponuditi tržištu.

“Testna nam je faza bila važna jer smo shvatili koje su usluge potrebne ugostiteljima. Primijetili smo tada i da slabo koriste mogućnost plaćanja karticama zbog visokih provizija, pa smo i taj dio uključili u Tablepop. Naše im rješenje omogućuje niže troškove, a novac na račun ugostitelja sjeda sljedeći dan”, objašnjava Amar Hasanbegović.

50

posto korisnika su restorani, slijede kafići (40 %) te hoteli

Uskoro – dostava
Šire se, ističu, putem partnera od kojega su u listopadu dobili i investiciju, ali o kojem se partneru i kojem iznosu ulaganja radi još ne žele otkriti. Plan im je širenje na domaćem, ali i susjednim tržištima, poput onih Srbije, Mađarske i Slovenije. Usto s inovacijama i razvojem Tablepopa ne staju.

Tako najavljuju da bi kroz mjesec dana trebali krenuti s testiranjem Tablepop Go-a – aplikacije za dostavu čime će se proširiti na još jedan segment, a klijentima ponuditi jeftiniju i jednostavniju dostavu. Usto, u planu im je putem aplikacije omogućiti i rezervaciju stolova, a do kraja sljedeće godine razviti i vlastitu blagajnu.

Planova je mnogo, a tajming za širenje digitalizacije u ugostiteljskom sektoru – onom kafića, restorana i hotela – čini se, idealan. Aman Hasanbegović i Armin Krivdić taj tajming planiraju maksimalno iskoristiti.

Komentirajte prvi

New Report

Close