Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

E-plaćanje računa najčešća poslovna radnja

Autor: Bernard Ivezić
06. travanj 2017. u 22:00
Podijeli članak —
Ivo Spigel, član Uprave Perpetuum Mobila/Ž. Lukunić/PIXSELL

Iako je internetskih kupaca sve više, i dalje postoji strah od kupnje online.

Plaćanje računa glavna je aktivnost elektroničkog poslovanja koju građani Hrvatske koriste online.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

S udjelom od 78 posto e-plaćanje računa danas je ispred svih drugih poslovnih aktivnosti na internetu. S 73 posto slijedi kupovina proizvoda i usluga, a s 39 posto rezervacija smještaja za odmor. Pokazalo je to istraživanje Povjerenje u digitalnu ekonomiju 2017. što su ga zajednički na uzorku od 11,5 tisuća ispitanika online putem proveli PBZ Card, Emmezeta, Symantec i Bug. Istraživanje je pokazalo da iako broj internetskih kupaca raste, još uvijek među njima  vlada veliki strah od kupnje preko interneta.

Plaćanje računa glavna je aktivnost elektroničkog poslovanja koju građani Hrvatske koriste online.

S udjelom od 78 posto e-plaćanje računa danas je ispred svih drugih poslovnih aktivnosti na internetu. S 73 posto slijedi kupovina proizvoda i usluga, a s 39 posto rezervacija smještaja za odmor. Pokazalo je to istraživanje Povjerenje u digitalnu ekonomiju 2017. što su ga zajednički na uzorku od 11,5 tisuća ispitanika online putem proveli PBZ Card, Emmezeta, Symantec i Bug. Istraživanje je pokazalo da iako broj internetskih kupaca raste, još uvijek među njima  vlada veliki strah od kupnje preko interneta.

Dvije trećine online kupaca tako tvrdi da svaki put kad kupuje online strahuje da neće biti zadovoljno. Njih 60 posto boji se da neće dobiti ono što su naručili. Polovica ispitanika navela je da s trgovcima ne bi podijelila svoje osobne podatke u zamjenu za povoljniju kupnju. No, 40 posto bi ih o tome razmislilo. Ivo Špigel, član Uprave Perpetuum Mobilea kaže da je dio razloga i u pristupu. "Građani su otvoreni prema digitalnoj ekonomiji, ali dio ih tvrdi da nisu zadovoljni troškovima dostave i da im e-kupnja nije povoljnija", kaže Špigel.

Autor: Bernard Ivezić
06. travanj 2017. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close