Dok HTZ traga za najboljim rješenjem kako u Hrvatskoj potaknuti stvaranje 50 destinacijskih menadžment kompanija zacrtanih strategijom razvoja domaćeg turizma, zagrebačka tvrtka iTurus sum, u koju je država uložila više od milijun eura kako bi razvila softver i poslovne procedure za upravljanje turističkim destinacijama bezuspješno pokušava prodati plod tog razvoja. Štoviše, čini se da će prije prodaju ostvariti u inozemstvu nego u Hrvatskoj. Žarko Vorkapić, suvlasnik iTurus suma kaže da su već bili pred zaključivanjem dva ugovora u Bugarskoj, ali su oni stopirani nakon što je tamo pala vlada.
Previše teoretičara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu