Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Domaće tvrtke prednosti Facebooka žele iskusiti i interno

Autor: Bernard Ivezić
29. travanj 2014. u 18:15
Podijeli članak —
Sven Marušić, InfoCumulus/Davor Višnjić/PIXSELL

U regiji EMEA 40 posto tvrtki ima potrebu nadograditi intranet s tehnologijom društvenih mreža.

IDC Adriatics i konzultantska kuća InfoCumulus, koju je osnovao bivši IT direktor HT-a Sven Marušić, na temelju preliminarnog istraživanja korporativnih društvenih mreža u Hrvatskoj tvrde da su srednje i velike tvrtke spremne za nadogradnju svojih Intraneta s funkcionalnostima društvenih mreža.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

U IDC Adriatics pojašnjavaju da nemaju postotak tvrtki u Hrvatskoj koje već koriste ili su zainteresirane za tu tehnologiju kao ni trendove na lokalnom tržištu.Ana Papež, direktorica IDC Adriaticsa kaže da su istraživanje napravili na 150 tvrtki u Hrvatskoj i 200 u regiji te da im je ono tek priprema za izradu detaljnog istraživanja.Inače, u regiji EMEA procjenjuje se da 40 posto tvrtki ima potrebu za nadogradnjom postojećih intraneta s tehnologijom korporativnih društvenih mreža. Stjepan Vuković, konzultant InfoCumulusa navodi da je to značajno kad se u obzir uzme da je njihovo istraživanje pokazalo da 90 posto ispitanih tvrtki u Hrvatskoj ima intranet.

IDC Adriatics i konzultantska kuća InfoCumulus, koju je osnovao bivši IT direktor HT-a Sven Marušić, na temelju preliminarnog istraživanja korporativnih društvenih mreža u Hrvatskoj tvrde da su srednje i velike tvrtke spremne za nadogradnju svojih Intraneta s funkcionalnostima društvenih mreža.

U IDC Adriatics pojašnjavaju da nemaju postotak tvrtki u Hrvatskoj koje već koriste ili su zainteresirane za tu tehnologiju kao ni trendove na lokalnom tržištu.Ana Papež, direktorica IDC Adriaticsa kaže da su istraživanje napravili na 150 tvrtki u Hrvatskoj i 200 u regiji te da im je ono tek priprema za izradu detaljnog istraživanja.Inače, u regiji EMEA procjenjuje se da 40 posto tvrtki ima potrebu za nadogradnjom postojećih intraneta s tehnologijom korporativnih društvenih mreža. Stjepan Vuković, konzultant InfoCumulusa navodi da je to značajno kad se u obzir uzme da je njihovo istraživanje pokazalo da 90 posto ispitanih tvrtki u Hrvatskoj ima intranet.

"Korporativne društvene mreže su za postojeće intranete isto ono što je za klasičan web bio web 2.0", kaže Vuković. Inače, pred dvije godine agencija Ping Pong i Masmi su napravili istraživanje o korištenju društvenih mreža u hrvatskim tvrtkama. To je istraživanje tada prikazalo da 88 posto tvrtki koristi Facebook, 23 posto YouTube, 23 posto Google+, 19 posto Twitter i 7 posto LinkedIn.Tri četvrtine tvrtki već je tada imalo je zaposleno osobu koja je zadužena za komunikaciju putem društvenih mreža. Pri tome ih je 40 posto izjavilo da društvene mreže koriste i za praćenje konkurencije. Manuela Šola, direktorica Ping Ponga već je tada istaknula kako su tvrtke počele strateški promišljati prisutnost na društvenim mrežama. Trend o kojem govore InfoCumulus i IDC ukazuje pak da su tvrtke u međuvremenu otišle korak dalje i žele te prednosti iskoristiti i interno.

Autor: Bernard Ivezić
29. travanj 2014. u 18:15
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close