Broadcast.hr u suvlasništvu Saše Cvetojevića preuzeo GameBar TV

Autor: Suzana Varošanec , 01. prosinac 2020. u 15:03
Foto: Press

Preuzet je relativno mlad kanal koji iza sebe ima ostvarenu suradnju s nekim od najpoznatijih hrvatskih gamera, organizaciju i prijenos manjih turnira te redovno praćenje i izvještavanje o hrvatskoj gamerskoj sceni; gejmeri i twitch streameri, influenceri i youtuberi dobivaju medijsko mjesto okupljenja.

Gaming industrija u Hrvatskoj i inače sa značajnom perspektivom temeljem kontinuiranog rasta koji se ostvaruje po visokim stopama, ali na relativno nisku bazu, trenutno je u znaku obećavajućeg preuzimanja: Broadcast.hr, kao tvrtka za proizvodnju filmova, videofilmova i televizijskog programa u suvlasništvu Saše Cvetojevića, Lovre Lajoša i Dunje Trojan, novi je vlasnik jedinog hrvatskog TV kanala posvećenog videoigrama, odnosno GameBara.  Konkretnije, posrijedi je preuzimanje koje se smatra ‘okidačem’ za ubrzani razvoj gaming scene, a ovih dana iskomunicirano je na online održanome  Reboot InfoGamer sajmu, uz najavu stvaranja još kvalitetnijeg i inovativnijeg sadržaja namijenjenog svim domaćim zaljubljenicima u ovu rastuću industriju.
Prema Cvetojeviću, gaming industrija polako, ali sigurno, postaje svojevrsni fenomen modernog doba, a njen je daljnji razvoj neupitan.
„Na primjeru sve većeg broja hrvatskih tvrtki koje se bave proizvodnjom videoigara, ovo preuzimanje shvatili smo kao izvrsnu priliku da gejmerima i twitch streamerima, influencerima i youtuberima omogućimo da imaju medij na kojem će se okupljati svi zajedno i na kojem će moći dijeliti informacije, ali i pratiti trendove vezane uz industriju“, navodi Cvetojević pojašnjavajući da su u cilju ultimativnog plasmana isključivo relevantnog sadržaja već  okupili neka od najzvučnijih imena: Porta7511, Zefyx, Ameys-house, Veco_Kazna, MissDasmi, Nightosa, PC Crazy Dario i Mrtvi Piksel, te platforme kao što su Reboot, Tehix i A1 Adria Leagua kako bi zadovoljili i one najzahtjevnije.
Poslovanje preuzimatelja u 2019. karakteriziraju ukupni prihodi nešto veći od pola milijuna kuna, a vodi menadžerski dvojac, a uz Lajoša to je i  direktorica Broadcasta Dunja Trojan, koja potvrđuje da će od ovog preuzimanja najviše prosperirati gaming scena, budući da će kanal otvoriti mogućnost za njihove partnere da dođu do televizijske publike, tj. do publike kojoj do sada nisu imali pristup.
„Naglašavamo kako gaming scena gotovo u pravilu koristi digitalne, odnosno nove medije, dok je pristup tradicionalnim medijima težak, budući da zahtijeva određenu infrastrukturu i operativnu podršku do koje nije lako doći. Mi smo tu da to promijenimo“, ističe Trojan.
Budući da je globalna gaming industrija u prošloj godini vrednovana na nešto više od 120 milijardi dolara, ističe kako smatraju da je potencijal za rast ovakvog projekta izuzetno velik, jer u tradicionalnim medijima nedostaje ovakvog sadržaja, a sve više se povećava raznolikost ponude igara, čime i sam gaming postaje zanimljiviji sve široj populaciji.
Broadcast doo kao produkcijska tvrtka ima brojne projekte iza sebe: uz časopis Poduzetnik i potporu EY Hrvatska, kreirali su emisiju “Poduzetnički mindset sa Sašom Cvetojevićem” koja se od ožujka emitirala na N1 televiziji. U suradnji s Poduzetnikom i EY Hrvatska, producirali su i velike konferencije poput “Poduzetnički mindset”, “Poduzetnički mindset za studente” te “Poduzetnički mindset za mlade”.
Odradili su, kako Trojan Ističe, stotine terenskih snimanja, priloga, live streamova, kao i reklama, a prošli je tjedan  i live prijenos 9 operacija iz svjetski poznate Klinike Svjetlost, što se smatra jednim od kompleksnijih projekata uopće.
„Želja nam je tu razinu tehničke i produkcijske stručnosti te iskustva prenijeti u ovaj projekt, kao i u suradnju sa svim našim partnerima, a kako bismo pokazali da jedan “stari medij” poput televizije, ima još mnogo toga novog za pokazati“, poručuje naša sugovornica dodajući da je GameBar TV relativno mlad kanal koji iza sebe ima ostvarenu suradnju s nekim od najpoznatijih hrvatskih gamera, kao i organizaciju te prijenos manjih turnira te redovno praćenje i izvještavanje o hrvatskoj gamerskoj sceni.
Strateški gledano, a s obzirom na činjenicu da Hrvatska ima nekoliko velikih i kvalitetnih digitalnih medija posvećenih gamingu, prema Trojan intencija nije postati samo još jedan gamerski medij u nizu jer za tim nema potrebe, već je posrijedi kako otkriva sljedeće: „Naš je plan postati mjesto okupljanja svih onih koji o gamingu nešto znaju ili žele naučiti. U skladu s time, početkom 2021. planiran je i potpuni rebranding, kao i širenje sadržaja te dovođenje novih partnera. Plan je i nastavak prenošenja A1 Adria league (ove jeseni smo prenosili posljednju sezonu lige) te još nekoliko većih stvari o kojima još uvijek ne možemo u detalje.“
Tijekom ljeta, dok je trajao postupak preuzimanja, podsjeća, krenuli su i s uvođenjem novog sadržaja pa je tako kreirana emisija AFK Show (“Away from keyboard”).
„U ovoj emisiji  smo ugostili brojne kreatore gaming scene, od Daniela Lučića iz Croteama, Luke Žučka iz Reboota, Eroktica, preko nostalgičnog intervjua s Kristijanom Ugrinom (Hugo, Modul 8) pa do genijalnog startupa Rukoplastika (prilagođavaju kontrolere i tipkovnice za osobe s invaliditetom). Pokrenuli smo i Gaming vremeplov gdje se starije generacije mogu prisjetiti igara i konzola koje su nekad koristili, a mlađe generacije mogu nešto i naučiti. Sretni smo što se timu pridružio i Vedran Jelavić, jedini hrvatski profesionalni igrač World of tanksa koji uređuje i vodi emisiju o Esportu. U sljedećim mjesecima uvest ćemo još nekoliko formata: Hot Seat, emisiju u kojoj poznati Hrvati, koji se igrama bave u slobodno vrijeme, prelaze zadane igre dok odgovaraju na “vruća” pitanja voditelja; uvest ćemo i emisiju posvećenu u potpunosti mobilnim igrama, a u planu imamo i mali božićni turnir čije ćemo detalje uskoro otkriti“, najavljuje Trojan.
Glavni  urednik kanala Lovro Lajoš, pak, ističući činjenicu već ostvarenih partnerstva, navodi kako imaju jasnu sliku o tome koji će se točno sadržaji emitirati, a misao vodilja im je “raznovrsnost i kvaliteta”.
„Budući da je publika koja prati ovakav sadržaj zbilja specifična, ne možemo se bazirati samo na jednom tipu, već on mora biti prilagođen i što raznovrsniji kako bi svatko pronašao nešto za sebe. U prilog tome svakako nam idu i brojne mogućnosti koje su nam na raspolaganju, a posebno bih istaknuo i podatak da ćemo, osim na kanalu, sadržaj emitirati i koristiti i na društvenim mrežama, a sve s ciljem da, i oni koji još nisu fanovi, to postanu“,  kaže Lajoš.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Koliko teksta, nakon prvih par rečenica prestao sam čitati. Napravite radije feljton u nastavcima

New Report

Close