Američki Fortune: Iza vašeg chatbota vjerojatno je – Infobip

Autor: Mladen Miletić , 23. siječanj 2024. u 22:00
Silvio Kutić, CEO kompanije/D. Marušić/PIXSELL

Tema reportaže je kako se prvi hrvatski jednorog razvio iz tvrtke otvorene u malenom gradiću u Hrvatskoj s tek oko 3000 stanovnika u tehnološkog diva vrijednog više od milijardu dolara.

Američki Fortune, jedan od najutjecajnijih biznis medija na svijetu, u svojem je online izdanju objavio veliku reportažu o Infobipu, globalnoj cloud komunikacijskoj platformi i vodećoj IT kompaniji u regiji.

Tema reportaže je kako se prvi hrvatski jednorog razvio iz tvrtke otvorene u malenom gradiću u Hrvatskoj s tek oko 3000 stanovnika u tehnološkog diva vrijednog više od milijardu dolara. Autorica reportaže razgovarala je sa Silvijom Kutićem, glavnim izvršnim direktorom i suosnivačem Infobipa, koji se kao inženjer elektrotehnike još u studentskim danima bavio idejom tvrtke za tehnološke usluge.

Nekoliko je puta pokušao realizirati projekt da bi 2006. osnovao Infobip koji danas, ističe se, “pruža komunikacijske alate nekima od najvećih svjetskih internetskih tvrtki, od WhatsAppa do Ubera”.

3400

zaposlenika u više od 70 zemalja diljem svijeta ima hrvatski jednorog Infobip

“Kada vas aplikacija pita za pristanak na dvofaktorsku autentifikaciju kako biste instalirali aplikaciju ili vam ponudi chatbota za razgovor, iza toga vrlo vjerojatno stoji ili Infobip ili neka druga tvrtka iz segmenta komunikacijskih platformi kao usluga (CPaaS)”, pojašnjava novinarka Prarthana Prakash.

Tvrtka je od prvoga dana bila i ostala tzv. bootstrapped jednorog ili brzorastuća privatna tvrtka koja je samostalno financirala svoj razvoj, te postala etablirano ime s klijentima diljem svijeta. Spominje se kako je Infobip privukao ulaganje od 200 milijuna dolara investicijskog fonda One Equity Partners sa sjedištem u New Yorku, čime je ispisao povijest i postao prvi hrvatski jednorog.

Kutić je u razgovoru za Fortune podijelio nekoliko zaključaka i pouka kada je u pitanju poslovni uspjeh objasnivši kako je Infobip uspio tek iz trećega puta, no to je naposljetku oplemenilo kompaniju. “Kada radite na nečemu, morate biti neuspješni prva tri-četiri puta.”

U Fortune članku navedeno je kako ključ uspjeha Infobipa, tvrtke s oko 3400 zaposlenika u više od 70 zemalja diljem svijeta, leži u odabiru pravih talenata. Kako bi oformio snažan tim tvrtke, Kutić se drži jednostavnog gesla: “Oduvijek smo usredotočeni na izgradnju prave kulture i integriranje pravih ljudi”, ističe Kutić i objašnjava kako traži zaposlenike koji “na prvom mjestu posjeduju pravi stav”.

Infobip je pokrenuo još u studentskim danima pa je sve ostalo morao učiti usput, dok je tvrtka rasla i razvijala se od tvrtke s tek nekoliko zaposlenika do tvrtke s nekoliko tisuća zaposlenika.

“Svoje sam pripravništvo započeo kao Infobipov glavni izvršni direktor”, ističe Kutić i dodaje kako je u hodu morao shvatiti kako skalirati tvrtku sa stotinu zaposlenika za razliku od tvrtke s tisuću zaposlenika, kao i kako pomoći zaposlenicima da se razvijaju zajedno s tvrtkom.

Komentirajte prvi

New Report

Close