Digitalizacija poslovanja jedna je od najvećih prilika, ali i izazova s kojim se suočavaju kompanije. Pritom pitanje pristupa postaje jedno od najvažnijih, jer ako digitalizacija nije strateški vođena, kompanije riskiraju stvaranje digitalne anarhije. Ističe to Goran Brnjac, direktor poslovnog razvoja COMBIS-a, uoči konferencije koju ta tvrtka organizira u Umagu 13. i 14. listopada, na kojoj će, među ostalim, biti riječi o digitalizaciji poslovanja.
Financijske su institucije najbolje odgovorile na ove nove izazove razvoja tehnologije, a slijede automobilska, elektronička, IT industrija te mediji i telekomunikacije. U digitalizaciji još kaskaju ugostiteljstvo, logistika i transport. "Digitalizacija je neraskidivo povezana s korisnicima, oni žele brzo i kvalitetno digitalno iskustvo, ulogirati se na svoje online račune i vidjeti pravodobno izvještaje o potrošnji svojih usluga", objašnjava Brnjac. Upravo korisnici, smatra, potiču velike promjene u poslovnim procesima, pa ključne riječi digitalnog svijeta postaju "intuitivno sučelje", "konstantna dostupnost", …, a da bi kompanije udovoljile visokim očekivanjima, moraju ubrzati digitalizaciju i ići iznad same automatizacije procesa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu