Unatoč pohvalama Međunarodnog monetarnog fonda za uspješno restrukturiranje srpske željeznice i uvjeravanjima da će ta kompanija postati model za reformu drugih javnih poduzeća u Srbiji, sve tri željezničke tvrtke u razdoblju od restrukturiranja, zaključno sa 2018. posluju s gubitkom.
Iz proračuna Republike Srbije u razdoblju manjem od četiri godine dano im je oko 400 milijuna eura, a Srbija voz i Infrastrukture željeznice i uz tolike subvencije iskazali su gubitak od oko 100 milijuna eura, piše Politika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu