Srpsko tržište zanimljivo je jer više od 80 posto prehrambenih proizvoda na policama svih trgovaca čine domaći proizvodi. Uzrok tome leži u činjenici da se srpski potrošači radije odlučuju za kupnju proizvoda domaćeg podrijetla, čak ako je i skuplji od uvoznih.
Privredna komora Srbije (PKS) pokrenula je novu promotivnu akciju kupnje proizvoda označenih kolektivnim žigom (oznakom) “Čuvarkuća” u sedam trgovačkih lanaca širom Srbije s ciljem podizanja svijesti potrošača o prednostima i značaju kupnje domaćih proizvoda za jačanje srpskog gospodarstva.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu