Od tvornice dječjeg keksa sa samo 37 radnika i godišnjom proizvodnjom od 167 tona, kompanija Bambi izrasla je u jednog od vodećih konditora u regiji sa preko 640 zaposlenih, čija je dnevna proizvodnja gotovo jednaka onoj koja je prije pola stoljeća zabilježena za godinu dana. U brendovima kompanije iza kojih stoji vrhunska kvaliteta i ukus, uživaju potrošači na četiri kontinenta i u više od 20 zemalja širom svijeta. Plazma i Zlatni Pek, svoju posebnost, već drugu godinu obogaćuju imidžom domaćeg proizvoda Čuvarkuće, koji brine o nacionalnim interesima i domaćoj privredi, objavljeno je iz Privredne komore Srbije.
Regionalna dominacija
Od 2019. godine, Bambi je dio Coca-Cola HBC grupe, čime je prilika za širenje na nova tržišta, unaprjeđenje poslovanja i investicije, dodatno osnažena. Bambi je ostvario izuzetne poslovne rezultate i samo u 2022. godini na domaće, ali i svjetsko tržište plasirao oko 33 000 tone keksa, što je za 1650 tona više u odnosu na dosad rekordnu 2021.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu