Zašto implementirati ODOO sustav u poslovanje već danas

Autor: Promo , 21. listopad 2019. u 15:52
Foto: promo

Znate li što je ODOO, sustav koji štedi vrijeme i novac?

Jedan od trendova 21. stoljeća zasigurno je korištenje modernih tehnologija koje štede ne samo vrijeme nego i novac. Upravo je to glavna karakteristika automatizacije poslovnih procesa kojoj se sve više okreću tvrtke, od malih do onih velikih. ODOO sustav jedan je od glavnih svjetskih programa koji vaše podatke, programe, aplikacije i baze tvrtki povezuje i integrira u jedan online sustav koji se može prilagoditi svakom poslovanju, upravljanju i korištenju tih podataka u odnosu s klijentima, korisnicima i dobavljačima.

ODOO je open source sustav – sustav otvorenog koda – što bi značilo da je prilagodljiv ovisno o potrebama korisnika. Njegova popularnost temelji se na praktičnosti i modularnosti, a već sada ga koristi više od 3 milijuna korisnika u više od 120 zemalja svijeta. Ovaj sustav omogućuje implementaciju raznih aplikacija za prodaju, marketing, računovodstvo, CRM, financije, proizvodnju, ljudske resurse i ostalih poslovnih aplikacija uz brzu obradu podataka i pristup svim podacima s jednog mjesta. Sustav se može brzo i efikasno implementirati u svako poslovanje, te nadograđivati ovisno o promijenjenim ili novim zahtjevima korisnika.

ODOO pruža brz i jednostavan pristup svim potrebnim podacima i aplikacijama preko Clouda. A ono što je najvažnije takav pristup bitno smanjuje troškove i pojednostavljuje poslovanje.

Zašto se odlučiti za ODOO?

  • omogućuje brzu integraciju između aplikacija

  • Open Source

  • modularnost sustava

  • pristup sadržaju s bilo kojeg mjesta

  • jednostavnost korištenja

  • ušteda vremena i novca

Tvrtka Z-IT kroz svoje usluge nudi klijentima sveobuhvatno rješenje za upravljanje projektima pomažući pri odabiru i implementaciji pravog softverskog rješenja, osiguravajući raspoređivanje i potraživanja te obuku korisnika. Tvrtka Z-IT specijalizirala se za implementaciju i prilagodbu ODOO sustava prema zahtjevima i potrebama klijenata, kao i za edukaciju osoba zaduženih za upravljanje i korištenje tog sustava. Ona za vas može oblikovati strategiju razvoja funkcionalnosti ODOO-a, implementirati sustav uz prilagodbu modula i migraciju podataka kao i konzalting i edukaciju djelatnika.

New Report

Close