SUPER.hr – Najbrže rastuća usluga za e-račune u Hrvatskoj

Autor: Promo , 14. veljača 2019. u 08:28
Foto: promo

U nedavnoj opsežnoj temi broja Poslovnog dnevnika obrađena je tematika elektroničkih računa (skraćeno eračuni ili e-računi) s osvrtom na hrvatsko tržište. Posebice se istaknula usluga cjelokupnog upravljanja elektroničkim računima SUPER tvrtke DB informatika iz Rijeke.

SUPER (akronim od Sustav Upravljanja Prometa Elektroničkih Računa) je namijenjen poslovnim korisnicima iz realnog sektora, a omogućuje izdavanje, zaprimanje, slanje i pohranu elektroničkih računa, odnosno cjelokupnu uslugu informacijskog posredništva. U fokus poslovne javnosti SUPER usluga je došla sklapanjem ugovora s Hrvatskom obrtničkom komorom (HOK), kojim je hrvatskim obrtnicima omogućena profesionalna usluga za e-račune po vrlo povoljnim uvjetima. Obzirom da u Hrvatskoj posluje više od 86.000 obrtnika, provedbom ugovora DB informatika postaje najveći informacijski posrednik u Hrvatskoj po broju korisnika.

“Iako je proces odabira od strane HOK-a bio iznimno složen i trajao je više mjeseci, moram istaknuti upućenost djelatnika HOK-a: točno su znali što žele, a oformili su vrlo kvalitetan tim za pregovore sastavljen od stručnjaka s područja financija, prava, informatike i marketinga na čelu s njihovim predsjednikom Dragutinom Ranogajcem. Ustvari, tehnička i pravna besprijekornost SUPER usluge je nekako bila podrazumijevana, ali puno smo razgovarali o načinima pojednostavljenja usluge i podršci korisnicima”, navodi Darko Glujić, direktor DB informatike.

Prva Windows aplikacija za e-račune na tržištu

Kako bi proces izdavanja računa bio lakši i jednostavniji, DB informatika je izradila i Windows aplikaciju koja se instalira na osobno računalo korisnika, a služi za izradu i slanje (elektroničkih) računa. Naravno, aplikacija je povezana s uslugom SUPER.

Obzirom da je SUPER.win prva takva klijentska aplikacija uopće, izazvala je nemali interes pa je čak i veliki Microsoft kontaktirao DB informatiku. Kako navodi gdin Glujić, “trenutno se provode tehničke pripreme oko postavljanja na Microsoft Store pa neka nakon toga proces ide prirodnim tijekom.”

DB informatika je donijela odluku da u ovoj fazi tehničku podršku korisnicima provode isključivo visoko kvalificirani djelatnici koji su sudjelovali u razvoju usluge pa se već tijekom korisničkog poziva pruža pomoć ili rješavaju tehnički upiti, a sa ciljem brze i kvalitetne podrške kojom se gradi partnerski odnos sa SUPER korisnicima.

Orijentacija na realni sektor

“Uvođenje elektroničkih računa u javnom sektoru napreduje stvarno dobro. Iako smo upravo mi spojili na novi državni sustav prvu općinu u Hrvatskoj, procijenili smo da je Fina napravila vrlo kvalitetan posao i da će prije ili kasnije ogromna većina obveznika javne nabave koristiti Finu kao informacijskog posrednika. Imajući to na umu, već smo u fazi razvoja naše usluge obratili pažnju na potrebe poslovnih subjekata iz realnog sektora (tvrtke, obrti, udruge…) pa je SUPER osmišljen za takve korisnike. Nadalje, najave ministra Horvata o uvođenju obveze izdavanja elektroničkih računa u B2B segmentu učvrstili su našu analizu.

Prvi smo ponudili tržištu paket s potpuno besplatnim slanjem i zaprimanjem elektroničkih računa i to se pokazalo kao puni pogodak pa već nekoliko mjeseci imamo veliki priljev novih korisnika i zasigurno smo najbrže rastuća usluga za e-račune u Hrvatskoj. Primjerice, izgleda da smo “popularni” u informatičkim krugovima pa i vodeća hrvatska informatička tvrtka M San uspješno koristi našu uslugu. Također, proces povezivanja s poslovnim informacijskim sustavima napreduje po stopi od prosječno 2 tjedno pa i njihovi korisnici prelaze na SUPER“, ističe Darko Glujić.

New Report

Close