Sigurno nećete pogoditi preko kojeg uređaja se najviše gleda Netflix

Autor: PD VL native tim , 18. lipanj 2020. u 08:00
Foto: Native

Iako su ga već mnogi otpisali, ovaj medij vratio se u velikom stilu i dalje je centralno mjesto zabave u svakom domu.

Unatrag 20-ak godina televizija je doživjela revoluciju u izgledu, a prosječni televizor kutijasta oblika crne boje zamijenili su veliki i tanki ekrani podržani novim tehnologijama. Samo tako televizor može parirati društvenim mrežama i osvojiti pažnju mlađih skupina – milenijskoj i Z generaciji.

Istraživači Cowena su od 50 američkih oglašivača koji ukupno na godišnjoj razini troše čak 14 milijardi dolara na svoje kampanje, tražili da odaberu medij ili platforme na kojima bi plasirali svoje kampanje. Dva medija su bila dominantna, društvene mreže za one mlađe i televizija za one od 35 i više godina starosti.

Ipak, postavlja se pitanje jesu li u obzir uzeli interaktivnost koju televizija danas nudi? Pokušat ćemo na to odgovoriti.

Baby Boomeri, znači oni rođeni između 1946 i 1964. godine, provode mnogo vremena gledajući tradicionalnu televiziju, dok milenijci i mlađi više gledaju videozapise na internetu i žele isprobavati nove stvari. To je u skladu i s novim izvješćem eMarketera, istraživačke kompanije, koja je otkrila da je 64,2 milijuna ljudi rođenih između 1981. i 1996. godine tijekom prethodne godine najmanje jednom mjesečno gledala streaming videozapisa prebačenih na neki uređaj. Tradicionalnu televiziju je s druge strane na mjesečnoj razini gledalo 59 milijuna ljudi. To znači da tehnologija danas mora nuditi integralne mogućnosti – da se na jednom digitalnom uređaju nude sadržaji za cijelu obitelj.

Televizija je dugo bila glavni izvor osobne i obiteljske kućne zabave, no danas se znatno promijenio način i vrijeme gledanja. Umjesto da se obitelji okupljaju oko televizora kako bi gledali emisiju u nekom redovnom terminu, danas se okupljaju kako bi gledali nešto što se odaberu ili se trenutno nudi. TV je tako postao umreženi medij, interaktivan koji i dalje nudi najbolje i najrealnije iskustvo gledanja.

To najviše dolazi do uzražaja kod Smart TV-a. Riječ je o televizoru koji se povezuje na internet i tako pristupa mrežnim uslugama poput društvenih mreža, YouTubea ili Netflixa.

Televizija na zahtjev sve je popularniji koncept, a doživljaj tu igra bitnu ulogu. On je naime veći što su veće dimenzije uređaja na kojem se gleda, a češće si takvim činom može priušti i malo kućno kino. Da je ovaj koncept sve zastupljeniji, govori i činjenica da je do kraja ožujka ove godine broj pretplatnika Netflixa dosegao 180 milijuna ljudi. Prema njihovim podacima čak 70 posto korisnika Netflix gleda upravo na televizoru, a broj korisnika je u stalnom je porastu. TV se bira zbog doživljaja koji nudi integracijom tehnologija.

Razlozi zbog kojeg ljudi biraju svoje tv prijemnike su brojni, a često je to zbog kvalitete slike, dizajna ili zvuka. Danas su već dostupni i QLED televizori s 8K AI Upscaling tehnologijom koja analizira svaku scenu sadržaja počevši od podataka o boji i teksturi do detalja o osvjetljenju i kontrastu. Ako izvorna kvaliteta sadržaja nije 8K, AI Upscaling tehnologija optimizira kvalitetu slike kako bi je podigla na razinu 8K rezolucije. Iz Samsunga vole reći kako u tim okvirima sadržaj današnjice možete gledati u kvaliteti i rezoluciji sutrašnjice. Njihove televizore karakterizira infinity zaslon koji s vrhunskim i elegantnim dizajnom doživljaj gledanja televizije odvodi na sasvim nove razine uronjenosti i realizma. Uz sve to, zvuk je bitna varijabla tog spominjanog doživljaja, a pospješuje se uz OTS+ tehnologiju. Zvuk se tako širi brže dok prati kretanje predmeta po zaslonu. S ugrađenim zvučnicima zvuku se pruža sloboda koja mu je potrebna kako bi se našao ondje gdje će zvučati najbolje, a to na kraju stvara trodimenzionalan doživljaj zvuka poput stvarnoga.

Sadržaj omogućio Samsung

New Report

Close