Svoj je obol svemu dao ICT sektor, ulažući nadljudske napore da kućni uredi, transakcijsko poslovanje i digitalna razmjena dokumenata funkcioniraju nesmetano. Servis Moj-eRačun i u tom je procesu preuzeo ulogu inicijatora za potpunu digitalizaciju kako bi se u najvećoj mogućoj mjeri spriječio socijalni kontakt i to kroz plasiranje besplatnih eRačuna za sve one tvrtke koje još nisu prešle na bespapirno poslovanje i kroz izradu baza za korisnike kako bi i onim kupcima, kojima su dosad slali papirnate inačice, njihovi korisnici mogli slati eRačune. Sada su ušli u treću fazu osiguravanja likvidnosti korisnika kroz novi paket mjera.
– Dio naših korisnika nastavio je raditi u izmijenjenim okolnostima pa smo učinili sve kako bi njihov posao i dalje funkcionirao bez obzira na dislociranost. Kako su se mnogim tvrtkama povećali korisnički paketi, jer smo dijelu njihovih kupaca koji su do tada zaprimali isključivo papirnate račune pomogli u uspostavljanju hodograma za zaprimanje i slanje eRačuna, omogućili smo našim korisnicima da ostanu unutar cjenovnog paketa iz ožujka. Odluka stupa na snagu od 01. travnja i trajat će do kraja svibnja, odnosno dok traje izvanredno stanje – istaknuo je Josip Kovačec, član Uprave servisa Moj-eRačun.