Pokrenuli festival, dogodio im se startup!

Autor: Objava za medije , 21. lipanj 2019. u 10:58
Foto: press

Kad je pred 7 godina ekipa organizatora Forestlanda započinjala sad već dugogodišnju uspješnu priču festivala malo tko je razmišljao koliko daleko će to sve otići.

Sedmi festival Forestland održat će se od 19. do 21. srpnja u Međimurju. 48 sati, tri pozornice, 53 artista, O kakvom start-upu pričamo, ako počinjemo s festivalom? 
2013. i 2014., prve dvije godine festival Forestland bio je besplatan, nije bilo ulaznica i događaj je bio znatno manji” krenuo je s pričom Krešimir Biškup, glasnogovornik festivala. “Već naredne godine festival je bio u trajanju od tri dana, da bi u 2016., 2017. i 2018. on trajao dva dana. Uvođenjem više dana trajanja, dolaskom većih imena morali smo osmisliti i odrediti cijene, uvjete, kategorije, ali i način prodaje ulaznica. To nam je otvorilo jedan novi, drukčiji svijet.”

Organizacija događaja sama po sebi je kompleksna stvar. Od osmišljavanja koncepta do samih aktivnosti uoči, za vrijeme i nakon događaja, pa do izgradnje, provođenja i trajanja festivala najčešće nam je potrebno 365 dana. Jedna od aktivnosti koje su nam bile izazov jest i ticketing, odnosno sustav prodaje ulaznica.  
Sam koncept ulaznica do početka prodaje treba kompletno osmisliti. Ako se zbog nepažnje, ili nemara dogodi greška, ili napravimo krivi korak u planiranju to postaje komunikacijski problem za rješavanje. Kroz razne naknade i troškove ulaznice preko postojećih servisa bile su visoke, odnosno komplicirane za održavanje. Svaka izmjena, obračun, kontrola i nadzor iziskivalo je puno vremena i snage za rješavanje problema, uz visoke naknade pružatelju usluga. Već 2016. godine odlučili smo osmisliti vlastiti sustav i tako je nastao www.ticket2go.hr”  

Kako je nastao Ticket2go.hr

Krajem festivalske sezone 2015. krenulo se u osmišljavanje vlastitog sustava i web shop servisa za prodaju ulaznica. U nekoliko mjeseci nastao je Ticket2go.hr, novi koncept za prodaju ulaznica i rezervacija za koncerte, sportske događaje, kulturne priredbe i ostale javne i privatne događaje.

U samo nešto više od tri godine, ticket2go.hr je iz koncepta i male aplikacije postao servis koji koriste najveći događaji na sjeveru Hrvatske poput utrka Speedway GPQ u Donjem Kraljevcu, glazbenih koncerata od Čehaj festa do Jelene Rozge i Vojka V, te manjih događaja poput Picnic-a, produkcije Koraka u GOC-u, ali i svih događaja u organizaciji Forestland kolektiva. 
Iz aplikacije u vlasništvu udruge mladih, Ticket2go.hr je danas u vlasništvu tvrtke Forestland j.d.o.o. direktora Nikole Horvata:
Kad smo kretali u razvoj ove aplikacije, znali smo što nam treba. Tehnološka znanja imamo, ali nedostajalo nam je iskustva u osmišljavanju koncepta ulaznica. Online servis završili smo s programiranjem u nekoliko mjeseci, a još toliko nam je bilo potrebno za usklađivanje mogućnosti prodaje s potrebama tržišta. U početku smo imali veću prodaju offline, na prodajnim mjestima u Čakovcu i okolici, da bi kasnije primat ipak postao online. Danas većina ulaznica se prodaje online uoči samog događaja”. 

Događaji koje ticket2go.hr pokriva većinom su na sjeveru Hrvatske, a kako kažu, ne planiraju se širiti nacionalno, već kvalitetnije pokriti bazu: 
Jednom kad smo kupce naučili na sustav, kad su korisnici uvidjeli prednost e-ulaznice i jednostavnost takve logistike, Ticket2go.hr je postao pravi hit. Prednost ove aplikacije nije samo u jednostavnosti prodaje, već i u popratnom marketingu koji radimo za svakog klijenta posebno. Iznimno smo ponosni na svaku suradnju koju ostvarujemo pa tako komuniciramo i sve projekte kroz Instagram, Facebook i ostale marketinške kanale koje koristimo” reći će Nikola. “Aplikacija je kodirana u Microsoft.NET a baze i ORACLE sustav su zahvalni za održavanje. U dogledno vrijeme čeka nas redizajn UX sustava, ali i same mobilne aplikacije. Razvili smo mobilnu aplikaciju koja u ovoj prvoj verziji omogućava samo adminsko korištenje, odnosno real time praćenje statistike, skeniranje ulaznica i ažuriranje podataka. U drugoj, novoj verziji ona bi morala biti dostupna i za iOS sustave, ali i omogućavati korisničko ažuriranje podataka, kupljenih ulaznica kao i samu kupovinu ulaznica.”

Digitalni marketing za aktivnosti sustava Ticket2go vodi mlada Nina Horvat, aktivna autorica i buduća studentica na Algebri: “Velik broj pojedinih projekta, kao i zanimljivi i različiti događaju omogućuju nam da rasporedimo i kvalitetno odradimo ne samo komisijski sustav prodaje za klijenta, već da im i omogućimo i napravimo popratni marketing. Nama je cilj uz posao za pojedinog klijenta razvijati i naš sustav, poboljšavati se i osmišljavati nove mogućnosti. Tako ćemo primjerice za Speedway u Donjem Kraljevcu uvesti i numerirana sjedala što iziskuje mnogo posla, crtanje stadiona i planiranje rasporeda mjesta” kratko će Nina. 
I za kraj, u sustavu Ticket2go.hr kroz protekle tri godine generirano je 45 jedinstvenih događaja, plasirano preko 38 000 ulaznica, a u 2019. i 2020. nas očekuje prema prognozama još barem toliko raznih manifestacija, događaja i koncerata. 

Komentirajte prvi

New Report

Close