Tvrtka Veracomp kroz model distribucije s dodanom vrijednošću (VAD), posluje od kraja 2001. godine, nudeći pri tome široku paletu proizvoda i usluga, uključujući napredne usluge logistike, poslovnu te tehničku i marketinšku podršku. Kako ističu na svojim službenim stranicama, od drugih veleprodajno orijentiranih tvrtki razlikuju se po razini usluga koje nude, što podrazumijeva pretprodajnu i tehničku podršku, edukaciju i savjetovanje za njihove partnere. Usluge koje pružaju, kažu, osiguravaju kontinuitet i fleksibilnost rada, sigurnost podataka od prijetnji te uvid u aktivnosti korisnika sustava.
Kako pojašnjava Saša Obajdin, predsjednik uprave tvrtke Veracomp, VAD model poslovanja je ujedno i ključ njihove dugovječnosti te prepoznatljivosti na tržištu, koja je i dovela do toga da 2013. postanu dio međunarodne Veracomp grupacije. „Za nekog je dodana vrijednost logistika i model financiranja projekata, za drugog podrška u procesu prodaje ili nakon prodaje, edukacija ili nešto treće. Kakvu god definiciju pronašli, ponosni smo na naše djelatnike jer su oni ti koji čine razliku i predstavljaju temelj našeg uspjeha“, dodao je Obajdin.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu