Korisničko iskustvo stvara konkurentnu prednost i lojalne korisnike te određuje uspjeh ili neuspjeh organizacije. Prema istraživanju CX-a prvi Customer index u Hrvatskoj, koji se mjerio u rasponu od 1 do 5, dosegnuo je prosječnu ocjenu nešto veću od trojke. To ostavlja prostora za napredak, a neki kontinuirano traže mehanizme kojima žele uskočiti u taj vlak napretka. Rješenje je, kako ističu iz A1, u digitalnoj transformaciji koja osim što ima tendenciju digitalizirati korisničko iskustvo, može utjecati i na interne procese.
”Sve je započelo uvođenjem A1 brenda u kojem je središnje mjesto bilo digitalno korisničko iskustvo. Nastavilo se kroz promjenu internih procesa, uvođenje novih metoda rada, modernizaciju radnog prostora te razvoj digitalnih vještina zaposlenika”, rekao je glavni direktor za poslovne korisnike A1 Hrvatska Ivan Gabrić.

Jedan od izvrsnih primjera upotrebe A1 NB IoT mreže je projekt ostvaren u suradnji s tvrtkom Mobilisis koji je proveden u gradu Vukovaru. Radi se o sustavu pametnog parkiranja koji obuhvaća 121 autonomni bežični parking senzor i informativne LED zaslone povezane upravo A1 NB IoT mrežom. Time je u velikoj mjeri građanima Vukovara olakšano svakodnevno snalaženje u gradu i pronalazak parkirnog mjesta.